Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Junkies Stuff > Software Junkies
Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc.
Reageer

LinkBack Discussietools
Oud 6-10-2003, 12:23   #1 (permalink)

Standaard internet: sommige sites wel, anderen niet??

Mannen,

Ik heb weer een probleempje met internet. Ik zit nu bij mijn pa achter de pc en het inloggen met de modem geeft al weer de nodige problemen. Soms kent ie t pasword of de username niet en dan weer kan ie niet connecten met een remote computer. Als ik dan toch ingelogd ben, kan ie de helft van de sites niet vinden. Zoekservices kan ie niet vinden (Cannot find server/The page cannot be displayed) en ook inloggen met msn 6.0 gaat verrot. Andere sites, zoals deze, gaan weer wel. Ik snap er dus ff geen zak van. Ik heb al de firewall uitgedaan, maar dat helpt niet. Ik had eergister ook de mogelijkheid om wel gewoon te surfen en sindsdien heb ik niets veranderd. Kan iemand me helpen?

Specs:
amd 2200
512 mb ram
56k modem
wanadoo gratis internet abo.
Mr. Neo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6-10-2003, 12:30   #2 (permalink)

Standaard

Problemen met de "gratis" internet aanbieders zijn veel voorkomend. Als je niet in kan loggen zal het gewoon erg druk zijn bij die provider, kom je er wel op maar kan je niet surfen dan moet je even kijken of je wel een ip adres hebt gekregen van de provider (onder 2k of XP: ipconfig) Ik zou ook even alle settings controleren voor het inbellen.
Oud 6-10-2003, 18:55   #3 (permalink)

Standaard

Ik heb net ff een beetje gespeeld met de Norton Internet security. Wanneer ik op die tracker klik (mensen met dit programma weten wat ik bedoel) dam krijg ik het volgende:

Protecting connection to new network on adapter wan interface.

Zou dat er iets mee te maken hebben? ik heb norton internet security eraf gehaald, maar dat had geen resultaat. Nu er weer op, maar hij staat nog niet aan omdat ik aan t configureren ben. Nu werkt internet voorlopig prima. Maar dat moet dus wel ff goed als t gebeuren weer aanstaat...
Mr. Neo is offline   Met citaat antwoorden
Reageer
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
draadloos internet niet hoger dan 11 mbps Vosse Hardware Junkies 26 17-03-2007 07:38
Temp internet files gaat niet leeg :/ SaphuA Software Junkies 9 2-01-2005 17:44
internet doet het niet rubenisdom Hardware Junkies 9 8-04-2004 17:53
Niet op internet kunnen resevoir dogs Software Junkies 20 7-02-2004 20:30
internet explorer doet het ineens niet meer Nike Software Junkies 13 8-10-2003 16:16

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.