| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 maart 2003
| Aangezien Halo op het punt staat om uit te komen op de pc, open ik dit topic nu. Ik ken het spel natuurlijk wel van de Xbox maar nu kun je ook op je pc spelen, ook online en dan zonder Xbox Live te betalen ! Wie heeft de game al gespeelt (xbox) en wat vinden jullie ervan ? |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 maart 2004 Locatie: Anna Paulowna ( NH )
| moet ie nog uitkomen op de pc ? ik heb em gisteren al uitgespeeld ik vond et wel een leuk spel... ik had er tenminste nog een beetje moeite mee... al zie je de andere spellen die laatste tijd uitkomen, die heb je in 10 seconden uitgespeeld met een zucht |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 augustus 2003 Locatie: Zeeland/Axel
| is idd een leuk spel ik zit nou bij dat oog dat je moet volgen maar ik kom er niet voor bij steeds zo'n groote groep van die gemuteerde beeste komt achter me aan ApC_Rich weet vast wel waar ik het over heb. heb je mischien tips voor me :P In een bugie rijde rulzz hahah . ooo hij is nog ni uit lol :P in amerika wel :P
__________________ Amd 64 X2 4400+ @ 2.5 Ghz <> Asus A8n Sli Deluxe <> Ocz 4x 512 DDR Dual Channel Ram <> 1x Xfx 8800GTS 320MB |
| | |
| | #4 (permalink) |
| blijven en vechten is niet altijd de beste taktiek... hard vegrennen en en granaat op je voeten gooien ( zodat ie achter je ontploft en achtervolgers lanceerd ) werkt altijd heel goed in dit spel ( niet met die blauwe.. die plakken aan je voeten )en al speel je tegen die flog of hoe et ook heet is et beste wapen imo een shotgun, beetje afstand en je schiet zo 10 van die kleine rotdingen weg en verder op normale afstand bijna alles in 1 schot dood of uitgeschakeld sniper is nutteloos tegen flog |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Das de flood, en de MP van dit spel vind ik n beetje ruk. 16 players aint gonna cut it, in dezer tijden.
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Bestseller? Bestdownloader!
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Geregistreerd: 6 september 2003 Locatie: Zeist
| Citaat:
__________________ Battlefield 1942 roelt de bergtop | |
| | |
| | #10 (permalink) |
| bugs genoeg ja die kom je onderweg wel tegenheel veel animatiebugs en als je goed kan driften met warthogs kan je dwars door bomen heen gaan... ik heb em ook gedownload.... ik betaal me al scheel aan hardware.. software doe ik wel gratis ![]() |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 mei 2003 Locatie: Heemskerk
| Halo is nice spel...heb hem op de xbox uitgespeeld op legendary is goed pittig. Op de comp is het makkelijker met de muis schiet je veel sneller raak dan met je xbox controller haha. Als je een uitdaging wilt moet je hem gewoon op legendary doen AI schiet de pan uit, de gasten ontwijken al je nade's als je in een hoekje zit te reloaden komen ze gelijk. Dat is een leuk. Oja tegen de flood wil een shotgun nog wel is zwaar goed werken ![]() |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Halo 3 | Wava | Software Junkies | 56 | 26-09-2007 16:19 |
| Het grote 'Wat is jou OC?' topic | Kumaniwasimu | Cooling & OC Junkies | 339 | 1-01-2004 19:55 |
| Het grote FTP-topic | Fleppuhstein | Area 1337 | 9 | 2-11-2003 20:58 |
| Het grote P2P Topic | Eergassie | Software Junkies | 17 | 30-09-2003 20:29 |
| Het grote PDA Topic. | Fleppuhstein | Hardware Junkies | 4 | 14-03-2003 13:01 |