| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 juni 2003 Locatie: Enschede
| Hello casejunkies, Ik gister een nieuwe movie gedownload (zal wel ff niet zeggen welke:P) maar die is xvid, dus ik wil em afspelen geen geluid en beeld op de kop, dus ik nimo codec pack geinstalled, alles leek goed, alleen het beeld flikkerde heel erg en rechtsonder in me taakbalk kwam een icoon, ik erop klikken en gezegd dat dat programmaatje weg moet, nou liep de movie wel goed, alleen op de kop, dus ik wil dat proggie terug, alleen ik kan em niet terugvinden Ik heb nimo codec pack al geuninstalled en weer geinstalled maar het helpt nix :s |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Meerssen, Limburg
| Leuk als je even verteld wat er nu mis was en hoe het is op te lossen ![]()
__________________ * Bad To The Bone ! * The number of people watching you is directly proportional to the stupidity of your actions |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 maart 2004 Locatie: Anna Paulowna ( NH )
| ik had et ook een keer op me laptop... had ik op www.divx-digest.com een proggie gedownload die je hele desktop op de kop zette.... toen kon ik de film ook goed kijken ![]() |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Ik heb bij Xvids last van een stuiterend blokje overlay. Maar dat is echter alleen in windows media player. In zoom player en in powerDVD is et weg.
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 september 2003 Locatie: Zeist
| dat is een bekend probleem met xvid dit kan opgelost worden door een andere xvid codec te installeren, de beste is koepis build, maar er zijn ook een aantal andere. de meeste divx software kan je hier vinden: www.divxstation.com greetz Sven
__________________ Battlefield 1942 roelt de bergtop |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Movie Creator | BooN | Software Junkies | 1 | 13-09-2007 20:12 |
| Windows Movie Maker | Bartjez | Software Junkies | 9 | 12-09-2006 18:09 |
| OverDose 2003: The movie! | blackgoth | Events Junkies | 38 | 28-09-2004 14:44 |
| XviD Codec werkt niet. (Nog meer problemen) | eXistenZ | Software Junkies | 12 | 9-12-2003 16:14 |
| Xvid film splitsen met ???? | Soefkenijn | Software Junkies | 18 | 15-05-2003 16:26 |