| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 februari 2003 Locatie: Haarlem
| Ik ben op zoek naar een scriptje voor een webpagina bij ons op het werk om de url op elke pagina hetzelfde te houden. Zo moet er bijvoorbeeld altijd blijven staan www.test.nl en niet www.test.nl/index.html of www.test.nl/pagina2.html. De website draait op een Solaris systeem onder Apache. Thanks! |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| misschien op http://www.leejoo.nl/ ?
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Citaat:
| |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: IJsselstein
| Dat is inderdaad wel het makkelijkste ja, want het helemaal server-side maken (wat anders prolly de enigste optie is, misschien nog wat in php of ASP in elkaar prutsen maar dat word ook niks denk) dat is ook erg veel werk, gewoon lekker frameset, werkt prima. :P
__________________ FilmFreakz |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Putten
| Citaat:
Code:
<?php
include("http://www.anderdomijn.nl/" . $_GET["page"]);
?> www.domijn.nl?page=index.php hoef je maar 1 pagina op de ene server, dia alle requests doorlinkt naar de ander.[/code]
__________________ http://www.permafrost.cc | |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Thanks, denk dat ik daar wat meer aan heb. Het is namelijk zo dat de site waar we naar door moeten lussen een ssl secure site is. Als ik het met een frame doe ontstaat er een ssl connectie tussen onze server en die van onze leverancier ipv tussen onze klant en onze leverancier. Ik weet alleen niet of ik gebruik kan maken van php, is er misschien ook zoiets te vinden in CGI? |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: bankje in het park in bussum/hilversum
| php gooi je zo bij apache ebij www.php.net en dan maar lezen... |
| | |
| | #13 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Oegstgeest
| Citaat:
![]() [miereneuk] Php is ook cgi ![]() [/miereneuk | |
| | |
|
| « MSN komt niet online
|
drivers » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Op zoek naar Heatsink | dreameater | Cooling & OC Junkies | 2 | 15-08-2005 14:16 |
| op zoek naar bepaalde fan | webber | Casemod Junkies | 2 | 20-05-2004 21:40 |
| op zoek naar een liedje | InsaneKitty | Area 1337 | 15 | 22-01-2004 07:00 |
| Ben op zoek naar deze CASE | ..::phoenix::.. | Hardware Junkies | 7 | 16-12-2003 19:14 |
| Op zoek naar fangrilss | SaddY | Casemod Junkies | 7 | 9-07-2003 13:02 |