| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Oegstgeest
| Aangezien ik geen 300 topics over p2p progs wil zien, hierbij het P2P Topic. Problemen met een zekere prog? Hier kan je het vragen! Even een lijstje van bekende: Bittorent Emule\Edonkey\Overnet Gnutella Directconnect Shareaza Kazaa\Kazaa Lite WinMX Mocht die van jou er niet tussen staan, geen paniek, vraag gewoon wie weet weet er iemand wat van af. Nog even twee dingen, 1) Geen warez requests(!!) deze zullen worden bestraft met een gele kaart en na 3 gele kaarten zit je op een BAN. 2) Ik wil geen Het grote dit en het grote dat topics zien alleen omdat ik er 2 snel achter elkaar geopend heb. |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| En is dit geen warez topic dan? De vorige die je opslot gooide ging ook over bestandsdeeltechnieken. Maar who am I to question the authority of a mod. ofzo. :P
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Vandaag kazaa-lite gedlled, bevalt me prima dat prog, ik zit soon weer aan m'n datalimiet maargoed dat boeit me niet echt. www.k-lite.nl dat heerscht gewoon helemaal de pan uit!
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Zwolle
| Citaat:
| |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Zwolle
| Citaat:
warez request dus | |
| | |
| | #8 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 19 februari 2003 Locatie: hulsberg city
| Citaat:
maargoed, verkeerd getypt dus...
__________________ Peugeot Speedfight 2 lcdd ownage! Incl. Snelle Malossi setup :w | ||
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Geregistreerd: 8 januari 2003 Locatie: Dokkum City \o/
| Citaat:
owja! dat was die 5 gigabyte die ik per maand mag downen van chello, maar ik doe dat in minder dan 24 uur met DC++ :P ik heb vet schijt aan die datalimiet, al jaren, en nog nooit gezeik gehad... | |
| | |
| | #10 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 8 januari 2003 Locatie: Dokkum City \o/
| Citaat:
| ||
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 september 2003 Locatie: Zeist
| bit torrent is een goed systeem, en het werkt super, zeker als je dat ++ proggie gebruikt, daarmee kan je tenminste je upspeed omlaag halen zodat je download niet in elkaar zakt daar heb ik zo'n hekel aan, btw zijn er ook losse speedlimmiters? want DC++ heefd geen download limitter en ik download met 5 kb/s als er van me bak geleeched word ipv. met 83 kb/s >/ greetz Sven
__________________ Battlefield 1942 roelt de bergtop |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| ISP's met datalimit zijn eeeevil.. nog evilerderder dan chello en UPC bij mekaar op een zondag avond. :P
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
| | #14 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Oegstgeest
| Citaat:
| ||
| | |
| | #15 (permalink) | |
| Geregistreerd: 6 september 2003 Locatie: Zeist
| Citaat:
__________________ Battlefield 1942 roelt de bergtop | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Het grote NFS:UG topic | eXistenZ | Software Junkies | 236 | 14-01-2004 19:58 |
| Het grote 'Wat is jou OC?' topic | Kumaniwasimu | Cooling & OC Junkies | 339 | 1-01-2004 18:55 |
| het grote lol topic | wizz_kid | Area 1337 | 629 | 16-09-2003 17:48 |
| Het grote PDA Topic. | Fleppuhstein | Hardware Junkies | 4 | 14-03-2003 12:01 |