| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: Breda
| heb je de ring nu ook al teruggegeven aan fargoth? zo ja dan kan je goedkoop spul halen bij de lokale trader... en daarzo boven kan je geld scoren door fargoth's hiding spot te vinden MAAR JE MAG DE PEEEEP NIET PRATEN MET FARGOTH DAAROVER!!!! wat is je class/race
__________________ Your personal JackAss Tatuut, brantweer! |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| zegguh ik heb net een half dorp uitgemoord, maar nu kan ik met dat megamier niet meer rijden, die ene vent zegt dat ie liever met mij niet dealt... kan ik door het water heen naar een ander dorp?
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Uhm ik speel dat spel op de achte frag-manier: met het grootste wapen alles wat beweegt neerknallen... ik zit nu in een irritant stuk zeg! Hoe groot is dat hele level wel niet? Ik was net bij een soort watermuur leek het wel, daan ben ik een brug overgestoken en toen kwam weer de hele tijd die irritante rooie wind, iemand enig idee waar ik zit? Ik wil echt ff naar een town toe want ik loop nu de hele tijd met een bigass ViperHauler hamer alles in elkaar te mokeren, maar die zombies, das echt niets! dan steken ze je in de fik, dan kan je niet bewegen, dan vlieg je weer weg... echt irritant! Hmm... misschien moet ik maar es serieus beginnen aan die game :P
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #20 (permalink) |
| wie zegt dat morrowind levels heeft? levels ja gebaseerd op je skills maar morrowind is 1 wereld waar je alles kan doen en laten wat je wilt... btw ben je al naaar balmora geweest? voor dat pakje af te geven... zal nog een digitale kaart naar je passen of m zelf ff uppen op msn...
| | |
| | #21 (permalink) |
| HOW TO make a spell to open everything: zoals de titel luidt: een spell (spreuk voor de leken) om alles wat NIET getrapped is open te krijgen (Sloten van lvl 100 ed): - ga naar mages guild in balmora - koop daar beneden een spell (huppeldepup's Open)(kost rond de 50 drakes) - ga naar een spell maker (die staat aan andere kant ook op beneden verdieping) - kies spellmaking - in linker balk kies je "open" - je krijgt een schermpje te zien met 3 balken - zet de bovenste twee "magnitude" balken op 100! - zorg dat ie ook bij cast effect op "touch" staat - koop hem en voila je heb een spell die allles opent wat niet getrapped is voor 400-600 gold (de prijs hangt af van je mercantile/ speechcraft) om getrapte sloten te openen moet je dan net nog ff een probe hebben... je muggelt daar wat mee, dan cast je de spell en je kan sloten van lvl 100 die getrapt zijn openen suc7 QuincMan
| | |
| | #23 (permalink) |
| tis zeker de moeite waard!!!! btw: om die spell die ik net beschreef goed te casten moet je alteration lekkerhoog zijn (rond de 50, na 75 zou iet best moeten doen) maar ik moet niet bromme ben zelf nog maar lvl 8 :P alteration...
| | |
| | #24 (permalink) | |
| Geregistreerd: 6 oktober 2003 Locatie: Drunen
| Citaat:
het is chinees voor mij :P
__________________ HELAAS IK BEN DE BAAS | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Bug in het grote LOL topic | $pA$tiC | CaseJunkies Support en Feedback | 6 | 27-07-2004 13:34 |
| Het grote NFS:UG topic | eXistenZ | Software Junkies | 236 | 14-01-2004 20:58 |
| Het grote 'Wat is jou OC?' topic | Kumaniwasimu | Cooling & OC Junkies | 339 | 1-01-2004 19:55 |
| Het grote PDA Topic. | Fleppuhstein | Hardware Junkies | 4 | 14-03-2003 13:01 |