| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) | |
| Geregistreerd: 6 september 2003 Locatie: Zeist
| http://www.maxboostbeta.com MaxBoost is performance-boosting driver software voor Microsoft Windows 2000 en XP ontworpen voor Maxtor ATA of SATA hdds. De MaxBoost driver caches data in je RAM voor dat het is geschreven of is gelezen van/naar je Maxtor hdd, dit optimaliseert de snelheid van het schrijven en lezen in applicaties. ik heb het proggie net op me bak staan, en het is wel degelijk sneller met lezen en schrijven, maar kan helaas alleen worden gebruikt in combinatie met Maxtor harde schijven. het is een proggie van maxtor zelf maar het is een beta met een 60 dagen trial. dus test het en let me know what u think ![]() een quote van een andere website: Citaat:
greetz Sven
__________________ Battlefield 1942 roelt de bergtop | |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Meerssen, Limburg
| Jammer dat het een trial is en niet gewoon blijvend te gebruiken. Maxtor zou z'n klanten wel wat meer in de watten mogen leggen :P
__________________ * Bad To The Bone ! * The number of people watching you is directly proportional to the stupidity of your actions |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Geregistreerd: 6 september 2003 Locatie: Zeist
| Citaat:
__________________ Battlefield 1942 roelt de bergtop | |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 maart 2004 Locatie: Anna Paulowna ( NH )
| me broertje had ook zoiets op zijn maxtor... hij maakt er alleen wel meer herrie van en echt heel veel maakte et niet uit... hij had et van ultimate boot disc ( kon nix vinden met googlen.. ik zoek er nog wel naar ) ( ik weet dat dit iets anders is ja :P ) |
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Geregistreerd: 20 mei 2003
| Citaat:
| |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 maart 2004 Locatie: Anna Paulowna ( NH )
| http://home.quicknet.nl/qn/prive/wj....boostsetup.exe ik wis em wel binnenkort... 9 mb van me homepageruimte mis ik niet graag ![]() |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| 2 externe schijven maken op 1 usb | Z-tune | Hardware Junkies | 5 | 16-09-2007 09:20 |
| Sata harde schijven | creeper89 | Hardware Junkies | 7 | 15-03-2007 22:43 |
| koele schijven..... | Hardware Junkies | 35 | 11-07-2003 15:51 | |
| Tikken van Maxtor schijven? | B@S | Hardware Junkies | 2 | 30-06-2003 20:44 |
| Serial ATA Schijven ( SATA ) | Snif | Hardware Junkies | 13 | 25-02-2003 20:37 |