| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Oegstgeest
| Citaat:
| |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 juli 2003 Locatie: lelystad
| kan ik naast mijn win xp op een andere partitie linux plaatsen en hoe moet dat ?? enig idee?
__________________ www.fileforum.org/forum3 |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 maart 2003 Locatie: Pernis
| Mag ik iedereen even wijzen op de Knoppix dist / CD.... Dan heb je een volledig versie van Linux, met open office etc. zonder dat je Linux op je computer hoeft te installeren. Het boot vol automatisch van de CD en nesteld zich dan in je werkgeheugen. Je moet wel even in je Bios je CD-Drive als First Bootable Device instellen.... Ben je uitgespeeld, Knoppix afsluiten en CD eruit en je eigen OS start weer gewoon bij de reboot. Leuk om even te kijken of Linux wat voor je is.
__________________ In de naam van de CTRL, de ALT en de heilige DELETE; Amen |
| | |
| | #20 (permalink) | |
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Zwolle
| Citaat:
iig zoiets was het bij Redhat 7.1. met Xconfig kon je dan alle graphics instellingen van de X-server/client aanpassen (jah X, de grafische schil van linux, is eigenlijk een client server based systeem. je draait het tegewoordig alleen op localhost) | |
| | |
| | #22 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Ik heb et eens geprobeerd met suse 8 met kde2, en ik ben n half uur aant zoeken geweest naar de CD-rom, en zelfs n simpel IRC progje kreeg ik nieteens uitgepakt. :P De KDE interface beviel me wel, maar verder kon ik bijna niks met linux behalve een beetje surfen en mail checken. Linux is just not my thing, i guess. ![]()
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
| | #23 (permalink) | |
|
| Citaat:
http://www.redhat.com/ | |
|
| | #24 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Oegstgeest
| Citaat:
![]() | ||
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Het grote NFS:UG topic | eXistenZ | Software Junkies | 236 | 14-01-2004 20:58 |
| Het grote 'Wat is jou OC?' topic | Kumaniwasimu | Cooling & OC Junkies | 339 | 1-01-2004 19:55 |
| Het grote P2P Topic | Eergassie | Software Junkies | 17 | 30-09-2003 20:29 |
| Het grote PDA Topic. | Fleppuhstein | Hardware Junkies | 4 | 14-03-2003 13:01 |