| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Ik wil graag eens weten wat andere mensen doen aan antispam. Ikzelf gebruik mailwasher pro, maar ik vind dat toch niet echt lekker werken. Wie kent er nog andere filter programmas, die je mischien wilt aanbevelen? [mod note:] Dit is geen warez request. [/mod note]
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 oktober 2003 Locatie: Internet
| van mijn PA heb ik begrepen dat die anti spam van planet internet erg goed is. ikzelf doe gewoon al die mail in een spam box gooien.. en neem af en toe de tijd om hem te leegen .. al zitten er soms wel sufferds tussen die niet hun IP adres scambelen.. dus als ik te veel tijd over heb.. probeer ik nog wel eens te achterhalen wie zoiets doet om dan zo'n persoon te blokken.. het probleem is dat als je eenmaal aan spam geketend zit gaat je email adres de hele wereld over.. dus je krijgt alleen maar meer troep.. gisteren een nieuw hotmail adres aangemaakt.. ik heb niemand verteld van dat adres en ook is het adres zogoed als onmogelijk even te raden.. toch vanmorgen al 6 spam mails.. betekend dit dat hotmail dan zoooooo slecht beveiligd is?? schijnbaar wel.. ![]()
__________________ I'm BACK!!!!!! There is ONE DJ to rule them all !! |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 maart 2003 Locatie: Drachten
| nou volgens mij nog niet nog steeds elke dag 90% spam in mn mailbox.Ik filter het zelf altijd even snel, er zijn mensen die een hotmail/yahoo adres gebruiken wat geen spam is ![]()
__________________ SV net (mijn site) |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| De beste manier is gewoon je email adres te veranderen, dat doe ik ook om de zoveel tijd. Daarnaast zou ik noooooit aan me provider betalen voor een spamfilter. Kijk, zij verkopen jouw email adres door aan allerlei ongure lui, en betaal jij voor dat spamfilter dan krijg je ISP geld wat ze anders van die ongure lui zouden krijgen. Het mes snijd dus aan 2 kanten. Daarnaast snap ik niet dat er mensen zijn met een hotmail-adres. Hebben jullie geen email adressen bij je ISP ofzo?
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Oegstgeest
| Ik heb 2 hotmails, eentje reg ik overal mee en die wordt helemaal volgespamd, ongeveer 10 per dag, en 0 zinvolle berichten. Netzoals mijn hotmail die ik gebruik voor mijn andere msn, wordt ook helemaal volgspamd. Mijn ISP email adres die ga ik daar niet voor misbruiken, straks krijg ik daar ook spam op! Ik gebruik overigens geen progs, maar mijn pa gebruikt mailwasher pro want die krijgt echt iets van 30-40 spams per dag op een adres(!!!) Ik wel meer trouwens, alleen de servers hebben ook een spam filter |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Ik zit dus ook met een gemiddelde van 30 per dag. Mailwasher vist ze dr wel uit, maar die flikkerd ze dr niet automatisch uit... En mijn @home mail gebruik ik ALLEEN maar als goede vrienden iets belangrijks willen mailen. Mijn hotmail adresje wordt helemaal vol genuked, en je kunt wel zeggen dat je iedere week ofzo n andere mail moet nemen, maar dat is gewoon geen doen voor n doorgewinterde internetter (bergen registraties die op dat adres staan). Een moeilijk adres nemen zoals bijv. talboom-234eh2g@hotmail.com is ook vrij klote, want dan moet je gaan nadenken iedere keer dat je et moet invullen, wat weer best irritant is. (Dat kan wel lui zijn, maar iedereen weet van zichzelf wel, dat als et makkelijker kan, dat je dat dan ook doet.) Kortom, ik zoek een filter programma dat alle troep dr uit ragt op verdachte woorden in de body van de mail, en twijfel gevallen in n andere box op je account kieperd ofzo. Zoiets als mailwasher, maar dan wat geavangeerder.
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Ja, en dat heb ik liever automatisch, en dan als et effe kan niet deleten, maar moven naar n ander mapje in mijn box. 100% hit naar bulkmail en twijfel gevallen naar n unsure bulk mapje.
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 februari 2003 Locatie: H44rl3m
| Hotmail heeft een paar contracten getekend met bedrijven over reclame via de mail. Dus daarom moet hotmail wel die mailtjes naar hun gebruikers sturen (policy met die bedrijven). Ja ik weet, het is vet fucked up, maar toch het blijft een gratis provider. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Spam ! | Dylan- | Software Junkies | 9 | 19-04-2006 22:54 |
| Automatische E-mail spam stopper. | Freakazoid | Software Junkies | 13 | 1-11-2003 18:57 |
| SPAM, wat krijg jij zoal dagelijks aan spam op je hotmail | Phant0m | Area 1337 | 14 | 8-02-2003 18:29 |