| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 mei 2003
| ja ook ik heb msn dus af en toe verander ik me avatar enso maar ik haal ze meestal van een fimpje af dus ik maak screenshots en dan plakken in paint en met photoshop bewerk ik deze jpg verder maar vandaag wilde ik dus ff een screenie maken dus ik ga naar paint en druk op plakken zie ik netjes alles staan maar het rare is dat ik ipv een screenie van het filmpje een zwart beeld zie ![]() ![]() en als ik winamp door laat gaan met spelen zie ik het filmpje gewoon verder spelen in me screenshot echt F*****g vaag ik heb me pc opnieuw opgestart, winamp opnieuw geinstalleerd etc >/ ik vind dit ech raar... kan iemand mij mischien helpen ok thnx ![]() |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Dat ken ik, is echt gare shit... wat ik doe is een foto maken van me beeldscherm, gaat prima.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 januari 2003 Locatie: Dokkum City \o/
| dat is omdat het onder direct video oid draait... zie maar bij vga kaarten met tv-out oid.. je ziet het beeld wel op je tv, maar niet op je monitor... voor het knippen van avatars uit een avi file, use ik VirtualDub... werkt perfect, gewoon de frames selecteren die je hebben wilt, en je maakt er of een avi van, of bitmaps... die kan je later verder bewerken ![]() |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Gaatjes / Experimenteer print | Biokipje | Elektronica Junkies | 9 | 30-06-2007 08:23 |
| [n00b]Excel/word print probleem[OPGELOST] | QuincMan | Software Junkies | 2 | 13-03-2004 13:11 |
| Bleu screen :) | niruana | Cooling & OC Junkies | 19 | 5-01-2004 15:46 |
| Stat Screen. | Freakazoid | Area 1337 | 17 | 12-10-2003 21:36 |
| knipper-print voor discolamp | Dj Tw@n | Elektronica Junkies | 3 | 2-04-2003 19:50 |