| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #31 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 februari 2003 Locatie: "Het was in anna paulowna"
| ik zie de bedenker van max payne nu voor me terwijl hij aan de rest van de ontwerpers verteld wat voor spel het word: 'we gaan een spel maken, een shooter en niet zomaar 1, nee 1tje met bullit time: je ziet een badguy je drukt op een knopje en dan "tschikuuuuuuumzzzjjfffhhhkaploooongploongplooongp loong -huwahaarrrrgh-flispppppztjt" is de badguy dood en ga je weer verder naar de volgende kamer!' vet of niet?! ik vind 'tschikuuuuuuumzzzjjfffhhhkaploooongploongplooongp loong -huwahaarrrrgh-flispppppztjt' zeker wel een meesterlijke imitatie van de bullittime!maar half live is ook een beetje vaag, van dat hele eind snapte ik geen drol meer... mischien wordt dit opgelost met hl2 ![]()
__________________ "When the beat drop..." |
| | |
| | #32 (permalink) | |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- | |
| | |
| | #34 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 januari 2003 Locatie: Rotterdam
| Heren, er zijn weer filmpjes beschikbaar! Een zipje met 5 verschillende movies, veel ingame footage dit keer! Hier te halen http://www.gamershell.com/download_3486.shtml en dan een paar keer doorklikken Geeft weer wat stof tot discussie.... |
| | |
| | #35 (permalink) |
| 70 MB :P downloading...... done... WAT een pokkefilms! wat heb ik er nou aan, ik zie totaal niet wat het is, frames blijven hangen etc.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #36 (permalink) | ||
| Citaat:
rtcw in een notendop: allies spies zijn gevangen genomen, eentje ontsnapt, ondekt zombies, HQ zend hem erop uit om wat meer te ontdekken, komt achter het plan van 'der ubersoldat' en boort ff vakkundig dat experimentje de grond in! simpel als wat... hoewel ik die zombies wel redelijk suf vond tussen die nazi's
__________________ "When the beat drop..." | ||
| | |
| | #37 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 september 2003 Locatie: deurne
| Ik heb hem nu. Aan het verhaal is weinig veranderd. Maar de bullet time is weer sjiek niet normaal en het spel is tegenovergesteld van andere games ook speelbaar op een wat lagere setup. Zo draai ik het met een radeon 7000 vol open en draait lekker soepel en ziet er goed uit. Ik heb hem al uit gespeeld chapter 3 part 8.
__________________ Sig verwijderd, niet conform geldende afspraken! |
| | |
| | #38 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 augustus 2003 Locatie: Zeeland/Axel
| Er zijn 2 bonus levels uit gratis te downloaden aardig van die mensen Max Payne 2: 2 new official bonus levels Upper East Side Mona's Playground http://www.rockstargames.com/maxpayn...usChapters.zip enjoy Tress
__________________ Amd 64 X2 4400+ @ 2.5 Ghz <> Asus A8n Sli Deluxe <> Ocz 4x 512 DDR Dual Channel Ram <> 1x Xfx 8800GTS 320MB |
| | |
| | #39 (permalink) |
| ik vin hem rijkelijk kort.... chapter 2 vind alleen in het politie bureau en op 1 of andere bouwplaats plaats... ik had hem in 3 dagen uitgespeeld zonder cheats terwijl ik over mp1 2/3weken deed met hier&daar cheats...
__________________ "When the beat drop..." |
| | |
| | #41 (permalink) |
| WOW man wat is die game lekker! Ik ben 3 uur aan het fraggen geweest, de gameplay is lekker, de guns goed en de vijanden een stuk slimmer! Als ik zo doorfrag dan heb ik em morgen al uit *Kan niet wachten op deel 3.. :P
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #42 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. | |
| | |
| | #43 (permalink) |
| Ik zit een beetje vast: Op het moment dat je in al die appartementen zit, moet je een gegeven moment via een bouwstijgertje naar beneden, waar vervolgens een vent uit het raam word geknalt. Daar ga je naar binnen, je pakt je M16 en loopt de kamer daarnaast naarbinnen, waar 3 gasten met een kalashnikov zitten. Die knal ik dan neer, vervolgens zitten er verderop nog 2 waar ik niet echt moeite mee heb, je pakt de guns en dan start er een filmpje, waar een zekere Kaufman met 3 thugs uit een lift stapt en op je gaat knallen. Als je er 2 of 3 hebt neergeknalt komen er van achteren nog 3 van die gasten, die cleaners. Maar hoe kan je die nou knallen? Zitten ze al in het appartement waar je naar binnen ging? Dit heb ik nu 10x geprobeerd maar voorbij kom ik er niet.
| | |
| | #44 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 november 2003 Locatie: Vlaardingen
| Gebruik je die tijdfunctie. En veel springen/vliegen, ik deed het zelf met een kalaschnikof(ofzoiets). en onthou dat ze niet door palen kunnen schieten, dat betekend dat als je er achter staat ze 1 voor 1 tevoorschij komen. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Onleesbaar BSOD tijdens heftige scene van Max Payne 2 | Freakazoid | Software Junkies | 19 | 22-10-2003 11:21 |