| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) | |
| Geregistreerd: 27 januari 2003 Locatie: Rotterdam
| Citaat:
tegen die tijd zit ik overigens in het buitenland, dus dan moet ik hem daar maar kopen En nee, ik ga niet naar de US of A >D vond dit overigens http://speedballer.gamigo.de/mp2video.php Een filmpje van de Graphic Novel, die er dus weer inzit. Maar dit keer niet tijdens de levels, alleen tussen de levels om het verhaal te vertellen. Het verhaal tijdens de levels zal verteld worden dmv ( waarschijnlijk gelikte) filmpjes. | |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 augustus 2003 Locatie: Utrecht
| word ik altijd zo pissed van: download je die fukin trailer is het 3 seconden "actie" (deur kogel buk) en voor de rest rockstar en remedy.. alsof ik dat niet wist! >D
__________________ Cheerio! ![]() The Finest Greek Ouzooo! |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 augustus 2003 Locatie: Zeeland/Axel
| is goed blijft onder ons :P heb trailer gezien gebeurd ni veel bij zonders :P
__________________ Amd 64 X2 4400+ @ 2.5 Ghz <> Asus A8n Sli Deluxe <> Ocz 4x 512 DDR Dual Channel Ram <> 1x Xfx 8800GTS 320MB |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 augustus 2003 Locatie: Zeeland/Axel
| hl2 d8 dat ie einde sep kwam maar zal wel later zijn zo als altijd :P
__________________ Amd 64 X2 4400+ @ 2.5 Ghz <> Asus A8n Sli Deluxe <> Ocz 4x 512 DDR Dual Channel Ram <> 1x Xfx 8800GTS 320MB |
| | |
| | #23 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 27 januari 2003 Locatie: Rotterdam
| Citaat:
( ik neem hierbij aan dat je het spel gespeeld hebt, omdat je er namelijk een "oordeel" over geeft.)P.S. Als je deel wilt nemen aan een discussie, probeer dan op zijn minst een goedlopende zin te formuleren ![]() Citaat:
![]() | ||
| | |
| | #24 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Max payne roelt vanwege de bullet-time, en het verhaal. Anders is het net als al die andere suffe shooters.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #26 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 februari 2003 Locatie: "Het was in anna paulowna"
| Citaat:
__________________ "When the beat drop..." | |
| | |
| | #27 (permalink) | |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- | |
| | |
| | #29 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 1 februari 2003 Locatie: "Het was in anna paulowna"
| Citaat:
![]() Citaat:
![]()
__________________ "When the beat drop..." | ||
| | |
| | #30 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 augustus 2003 Locatie: Utrecht
| laten we voorop houden dat Half-Life nog steeds het beste is.. HL2 is uitgesteld tot eind dit jaar, en Max Payne is idd erg fijn en erg leuk goed verhaal enz.. heb het ook uitgespeeld, maar werd eigenlijk een beetje ziek van: hey poppetje "tschikuuuuuuumzzzjjfffhhhkaploooongploongplooongp loong -huwahaarrrrgh-flispppppztjt!" oftewel: poppetje bullettime dood volgende kamer weer een poppetje enz enz..
__________________ Cheerio! ![]() The Finest Greek Ouzooo! |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Onleesbaar BSOD tijdens heftige scene van Max Payne 2 | Freakazoid | Software Junkies | 19 | 22-10-2003 11:21 |