| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Meerssen, Limburg
| Wie heeft een simpel javascriptje voor deze n00b ? Wat heb ik nodig? Ik open een webpage waar een plaatje bovenaan staat, na +/- 2 á 3 seconden moet de pagina naar beneden scrollen tot nét onder dat plaatje. Ik ben een complete javascript-n00b dus a.u.b. copy/paste text en wáár het moet komen qua <head> en <body> thnx in advance !!!
__________________ * Bad To The Bone ! * The number of people watching you is directly proportional to the stupidity of your actions |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 augustus 2003 Locatie: Zeeland/Axel
| hmmm al geprobeert om in google ofzo te zoeken naar een script meestal zijn er site die die scrips aanbieden voor nix ![]()
__________________ Amd 64 X2 4400+ @ 2.5 Ghz <> Asus A8n Sli Deluxe <> Ocz 4x 512 DDR Dual Channel Ram <> 1x Xfx 8800GTS 320MB |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 januari 2003
| dit is niet zo heel moeilijk.. zet ff onder het plaatje <a name="plaatje"> (html code) Vervolgens zet je met een meta tag in je body je url... dus bijv. <META HTTP-EQUIV=Refresh CONTENT="2; URL=http://www.site.com/bla/index.html#plaatje /"> |
| | |