| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 februari 2003 Locatie: Bentveld
| ik heb al een tijd een IR ontvanger, heeft tijden goed gewerkt met Nokia PC suite.... nu heb ik een maand geleden ongeveer mijn PC opnieuw geinstalled en sindsdien krijg ik um niet meer aan de praat, daing ziet mijn telefoon niet meer Lampje knippert wel enzo maar geen verbinding! enig iemand een idee? een instelling iets anders? Epox 8RDA+ mobo en een infrarotport.de IR module (die het tijden heeft gedaan) ![]() |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| [MODBREAK] Eergassie had het al goed geraden je zegt zelf al een instelling veranderen, dus vandaar Move >> Software junkies Your friendly neighbourhood moderator: Fleppuhstein. Bij oneenigheid over een van mijn mod acties neem contact op via MSN, PM of Mail [MODBREAK]
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 februari 2003 Locatie: Bentveld
| hmmm okay, sorry :P maar Ik draai Win XP, toen ook al.... maar ik weet neit waar ut aan ligt... in de bios kan je ook een aantal dingen instellen, beetje weird allemaal, ik denk dat ik morgen gewoon alles ga proberen en zo je kan dingen instellen als hi - hi en hi - lo en lo-lo en lo-hi iemand een idee wat dat in houd (en niet hoog-laag zeggen dat snap ik ) |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 oktober 2003 Locatie: Internet
| hoe zit het met je drivers?? als je alles opnieuw geinstaled hebt .. heb je kans dat je een of meerdere drivers mist.. zoals die van je IR communicatie... dit kunnen er soms zelfs 2 of 3 zijn.. dus vandaar.. dat je ff moet checken of je echt alles hebt.. dus zoeken naar drivers..
__________________ I'm BACK!!!!!! There is ONE DJ to rule them all !! |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| probleempje | mudder | Hardware Junkies | 11 | 31-10-2007 18:41 |
| Lcd Probleempje | Hotdj | Elektronica Junkies | 19 | 20-01-2005 08:02 |
| Probleempje | Trucker | Elektronica Junkies | 4 | 15-08-2004 15:54 |
| LCD probleempje... | Ice T | Elektronica Junkies | 18 | 16-01-2004 21:23 |
| msn probleempje | Mr. Neo | Software Junkies | 6 | 6-09-2003 13:30 |