| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 mei 2003 Locatie: Sassenheim
| ok k heb net dus cs geinstalleerd op mijn niewe pc (amd2500+ 1gb ram gf4mx 440 se) maar als ik nou ga spelen krijg ik zwarte randen rond mijn beeld (1024x786) en is de refreshrate van me monitor veel te laag . het lijkt net of die op 65hz staat ipv 85hz (is het hoogste wat me monitor kan, en met andere spellen gebruikt ie dat ook gewoon) weet iemmand hoe ik dit kna oplossen? want het is echt heel irritant want alles beweegt enorm traag en het beeld flikkert een beetje (dor de refreshrate).
__________________ [CiP] Project: Half-Life: 98% |
| |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Putten
| ja idd, download refresh-force ofso
__________________ http://www.permafrost.cc |
| |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 14 september 2003 Locatie: Oldenzaal, OV, NL
| Je kunt CS op verschillende modusen spelen, namelijk Software, OPENGL en directx. Ik denk dat je hem nog op Software hebt staan ![]()
__________________ ..:: Killed In Action doesnt mean Out Of Action ::.. |
| |
| | #6 (permalink) | |
| Citaat:
maar t wil gewoon niet weg om een of andere manier . ik had dezelfde videokaart in me oude comp en daar werkte wel alles gewoon.
__________________ [CiP] Project: Half-Life: 98% | |
| |
| | #7 (permalink) |
| ok het werkt goed nu ik bij dxdiag me refreshrate op 85hz heb gezet. alleen moet ik wel in d3d spelen maj dat moet dan maar ![]() modjes er kan een slotje op
__________________ [CiP] Project: Half-Life: 98% |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Counter Strike Filmpjes | loekkie112 | Software Junkies | 0 | 20-11-2006 20:31 |
| Dvd Decoder werkt niet goed | Pawiro | Software Junkies | 0 | 22-04-2006 11:25 |
| FPS fix voor half-life counter-strike 1.6 | jrbuurke | Software Junkies | 1 | 31-10-2003 11:11 |
| niew pc slaat steeds vast en werkt niet goed | tongue_of_colicab | Software Junkies | 6 | 19-09-2003 16:55 |
| Counter strike | Quoctrung | Software Junkies | 12 | 4-09-2003 22:06 |