| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Dit is een waarschuwing voor een nieuw worm virus (W32.Swen worm) dat is opgedoken en razendsnel om zich heen grijpt. De worm stuurd emails die 100% authentiek van microsoft lijken te komen, inclusief logos. De email vraagt je om op een link te klikken voor een security patch. Zorg dat je antivirus programma parraat staat, en open deze mail NIET! (Duh). F-Secure, Network Associates, en Symantec hebben allemaal een waarschuwing uitgeroepen voor Swen, die aangeeft dat de worm zich op et moment over het Internet aan het verspreiden is. Iedereen is dus geadviseerd zijn of haar virus programma te updaten, om zo Swen's effect te kunnen ellimineren, mocht het opduiken op je systeem. Zoals zoveel wormen, scant Swen de harde schijven van geinfecteerde machines op e-mail adressen om zichzelf hiermee verder te verspreiden. Zo zou de mail eruit moeten zien: ![]() Greetz, - Freakazoid
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Mensen die dit soort mails al lezen zijn niet slim. Sinds wanneer stuurt MS jou een mail dat je moet updaten, dat gebeurd atomatisch. Maar vanaf dag 1 pakt norton anti virus hem eruit, heb de mail inmiddels al ruim 35 keer ontvangen
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Zwolle
| ik heb em nogsteeds nie gehad ![]() ik draai Sophos Anti-Virus (echt de beste die er is! ), maar het is toch sowieso bekend dat M$ geen mail stuurt over patches? als het hard nodig is komt het wel in het nieuws ( :P ) of het komt via de auto-update (mits die aan staat) |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Ik kreeg wel een keer een kerst-email van M$, tsjah ze verveelden zich zeker.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Duckstad
| Aangezien het een worm virus is gebaseerd op html is het openen van het mailtje al voldoende om hem actief te maken. Hij nestelt zich b.v. heerlijk in je kazaa gedeelde bestanden map om zichzelf zodoende verder te verspreiden. Mocht iemand toch dit wormpje in zijn/haar pc krijgen er is een fix voor pm maar. ![]()
__________________ To catch me, you gotta be fast...To find me, you gotta be smart... But 2 be me.......... damn you must be kidding !!! |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 januari 2003 Locatie: Dokkum City \o/
| ik heb een tooltje dat email remover heet. daarmee kan ik eerst kijken wat ik aan mail heb, direct op de mailserver van mn provider.. alle spam en verdachte zooi delete ik (inclusief de mailtjes met 2-4MB aan leuke ongein) en dan haal ik pas mn mail op met outlook (kuch) en mn heetmeel adres is zeer effectief gespamfilterd, dat er bijna niks onzinnigs meer door komt, en M$ is natuurlijk gebanned ![]() ik mag ook met enige trots zeggen dat ik sinds ik online ben, nog maar 1 keer een virus via de mail binnen heb gekregen, en die werdt gelijk door mn virusscanner gekilled ![]() not bad voor 3 jaartjes online zijn dacht ik zo... |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Wâldpiek - Burgum
| Misschien heb ik hem ook wel al gehad, maar doordat ik dagelijk 30 tot 40 mailtjes spam krijg delete ik alles zonder het te lezen wat niet van bekenden komt
__________________ Wannabee moderator/crew |
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Wâldpiek - Burgum
| Citaat:
1 keer de naam bekende bij de spammer dan gaat ie de naam af in combinatie met alle nummers en krijg je dus spam veroorzaakt door iemand anders
__________________ Wannabee moderator/crew | |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 juni 2003
| ik heb ook nog geen verd8te mailtjes gehad :| ?, 'k heb eigenlijk nooit last van virussen ![]()
__________________ Asus M2N32SLi Deluxe - AMD A64 X2 5400+ @ 3.1Ghz -2 x 1Gb Dane Elec PC6400 - nVidia 7950GX2 @ 600 / 1600 - 2x250Gb Samsung - Lian Li PC70 Silver |
| | |
|
| « cookies probleem
|
print screen » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [CiP] Project Stakker 80%:) [56K warning .. lots of pics] | Youri_HL | Casemod Project Logs | 65 | 6-01-2005 14:36 |
| m'n eerste Casemod! (56k users warning ;)) *UPDATED* | M@DM@N | Casemod Junkies | 19 | 6-07-2004 14:14 |
| Warning, houd je mailbox dagelijks bij!! | Freakazoid | Area 1337 | 23 | 17-07-2003 18:35 |
| [VIRUS] W32.Kwbot.Worm en W32.Klez.H@mm (kazaa virussen) | Hermanator | Software Junkies | 7 | 8-06-2003 15:15 |