| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Sinds korte tijd staat er in MSN een tabblad JZ links, klik ik erop krijg ik multimedia soap bla bla bla... wat is dat voor troep?? Op school hebben de PC's dat ook (naast Quaken MSN-en we daar nl.) met MSN 6.0. Hoe verwijder ik het? Ik kijk geen soaprommel, maar het irriteert me wel enorm! Is er misschien ook een mogelijkheid die banner onderaan te verwijderen? DIe knippert me te snel, is echt irritant...
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Wâldpiek - Burgum
| Citaat:
Ik gebruik al erg lang icq en blijf ik ook doen, helaas gebruikt de mens die weinig verstand van computers heeft MSN omdat het deels in Windows zit. Microsoft weet de markt altijd mooi te veroveren
__________________ Wannabee moderator/crew | |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Geregistreerd: 29 januari 2003
| Citaat:
is voor breezah sletjus en andere nederlanders, percentueel gezien word het bijna nergens zoveel gebruikt als in NL overal anders gebruiken ze ICQ Yahoo en AIM primair
__________________ We are borg. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Resistance is futile, you will be assimilated | |
| | |
| | #7 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Wâldpiek - Burgum
| Citaat:
dus ook dit
__________________ Wannabee moderator/crew | ||
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 juli 2003 Locatie: Blitterswijck
| hmm als je je daar aan ergert snap ik je niet dan pak je toch een ander proggie. Kijk ik hoop dat je niet onder de categorie breezah valt want dan kom je niet verder als msn en hotmail, zoja dan is alle hoop verloren |
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Geregistreerd: 14 september 2003 Locatie: Oldenzaal, OV, NL
| Citaat:
)
__________________ ..:: Killed In Action doesnt mean Out Of Action ::.. | |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 februari 2003 Locatie: "Het was in anna paulowna"
| probleem van trillian is dat als er andere mensen met jou trillian inloggen, hij automatisch die mensen van de ander gaat toevoegen in jou lijst en bij die van andere, kanp irritant... en JZ is Jong Zuid, een suffe telefoonsoap die je ook nog eens op msn/hotmail kan volgen, omdat dit weeres een 1 of andere vage stunt van msn is, zit er waarschijnlijk nou ook dat JZ tabblad in je msn...
__________________ "When the beat drop..." |
| | |
| | #14 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 14 september 2003 Locatie: Oldenzaal, OV, NL
| Citaat:
__________________ ..:: Killed In Action doesnt mean Out Of Action ::.. | ||
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Beste plek voor ventilatoren voor goede airflow? | annuh | Cooling & OC Junkies | 10 | 8-03-2007 18:23 |
| wat voor windows is het mooist voor een mini tower ?(welke ) | risc | Casemod Junkies | 5 | 19-11-2006 20:30 |
| Zalman introduceert adapter voor CNPS-7000 voor Intel LGA-77 | Kaz'Duzar | News & Review Junkies | 0 | 25-09-2004 21:18 |
| beste optie voor watercooling voor alleen GPU & mobo? | Youri_HL | Cooling & OC Junkies | 5 | 17-07-2004 21:48 |
| HD Led vervangen voor 6 blauwe leds (voor op behuizing) | Marcel_S | Elektronica Junkies | 20 | 27-03-2003 15:28 |