| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Oegstgeest
| Al een tijdje zoek ik info over het booten via een lan, nadat ik er achter ben gekomen dat mijn pc dus gewoon lan booten ondersteunt ben ik aan de gang gegaan. Maarja, hij boot, krijgt zijn ip, begint de image te downloaden en dan stopt hij ermee, image too large! Maar ja, na wat ge-google kwam dit eruit, http://www.bpbatch.org/, daarmee zou ik grote images kunnen booten. So far so good, ik houd jullie geupdate over hoe het precies gaat, als het lukt komt er natuurlijk een howto, ook over hoe je win xp via een lan kan installeren! Moet nl. kunnen! |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Misschien staat hier nog wat handige info in ? http://www.casejunkies.com/forum/viewtopic.php?t=878
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Jaaa, het is eindelijk gelukt, bpbatch werkt prima nu! Ik zit in de interactieve bpbatch shell maar moet alleen nog goede images maken, tips iemand? :P Iig een van memtest86 en van win2k en van alle andere windows os'en! |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Citaat:
Maar geef ff een mail adres zodat ik je dat kan sturen
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF | |
| | |
| | #6 (permalink) | ||
| Citaat:
| ||
| | |
| | #7 (permalink) |
| IS gedaan.
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Oke, mijn bpbatch script werkt perfect nu en kan al Memtest86 booten vanaf het netwerk w00t! Een iets minder leuke mededeling, in een iets ouder script had ik per ongeluk een verkeerde regel ingevoerd waardoor er een stuk van me c: schijf pleite is, en die boot dus niet meer, opzich geen ramp want hij moest toch gereinstalld worden. Wel jammer van me boekverslag, hopen dat file recovery die nog kan reden :> |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Citaat:
image AT fleppuhstein.nl
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF | |
| | |
| | #10 (permalink) | ||
| Citaat:
![]() | ||
| | |
| | #11 (permalink) |
| Ik snap dat bpbatch niet zo 123... misschien kan je wat meer uileg geven. BPbatch dat instaleer je op de server ? En een beetje hoe het in zn werk gaat
| | |
| | #12 (permalink) |
| Nadat het allemaal werkt zal ik een uitgebreide handleiding posten btw... ![]() Kijk, als je bpbatch gedownload hebt moet je alles in je tftproot zetten, dan moet je het bestand bpbatch.P renamen naar bpbatch Als je nu bij je dhcp server instelt dat hij bpbatch laad ben je alweer een stuk verder. De client kan nu als het goed is bpbatch laden. Dan moet je in dhcp optie 135 en 155 als string "-i" invoeren, zo gaat bpbatch de interactivemode in, daaruit wijst het zich allemaal vanzelf! Gewoon help tikken en je krijgt een help file, werkt perfect! |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Dus bpbatch haal je via PXe boot van je server naar je client, en via bpbatch haal je de IMG op ?
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [LOG] Project QNT | brinkdinges | Casemod Junkies | 26 | 20-04-2006 15:40 |
| [NP] Project Y2k-bug | Bart_Banaan | News & Review Junkies | 13 | 19-11-2003 03:35 |
| H2-ITX Project | Bart_Banaan | News & Review Junkies | 2 | 3-11-2003 17:40 |