| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 16 maart 2003
| Wie gebruikt wat & wat gebruikt wie? Om je pc een beetje in goede conditie ontkom je er niet aan een beetje orde te houden in de besturing van het systeem. Zonder enige aanpassingen slipt het systeem dan ook onherroepelijk vol met allerlei zogenoemde "zooi". Mijn vraag dan ook aan jullie is: Wat gebruiken jullie allemaal om het een beetje draaiende te houden, zodat je niet iedere maand format c: hoeft te doen. Ik begin met mijn lijst Utils: * Norton AntiVirus 2003 * Firewall (standaard van XP en op de router) * Ad-Aware 6 * Regcleaner Graag al jullie gebruikte utils en indien nodig ook waarom?
__________________ AMD XP 2000+ @ 1,9 Ghz | MSI KT3V | 512 DDR Nanya PC 2700 | Radion 9500 @ 9700 | Maxtor 80 Gieg | and div other shit... |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| * Norton AntiVirus 2003 * Norton Personal Firewall * Ad-Aware 6 * Regcleaner * Glassex (voor de monitor en het toetsenbord Daarnaast selektief downloaden ....
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Niets, om de 2 maanden WIn Reinstall maar ik save wel me Outlook altijd, en de map Mijn documenten. Wat ik moet met die 4000 emails van Redox weet ik ook niet maar et staat wel leuk :P
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #6 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
Spam, waarom? Het heeft geen commercieel belang toch? Gewoon een topic reply notification is dat, geen spam ofzo. Gewoon deze mails: Citaat:
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- | ||
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 februari 2003 Locatie: "Het was in anna paulowna"
| ik gebruik alleen adaware en dat voldoet prima... en richard, das geen spam, das 'er is gereageert op...' standaart mail van CJ forum die automatisch wordt verzendt via het @casejunkies.com adres van redox als er is gereageert op een topic dat jij volgt.
__________________ "When the beat drop..." |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 14 juni 2003 Locatie: Nijkerk
| Norman Antivirus Ad-aware 6 Firewall in router Regcleaner + Reghance (Reghance vind ik makkelijker dan Regedit) Ja en voor de rest een stofdoek en een stofzuiger en een soort glassex voor het uiterlijk van mijn pc. |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 mei 2003 Locatie: Meijel
| ik gebruik helemaal niks hebt nooit virus gehad en anders format ik gewoon alles sla mijn documenten trouwens standaard al op een andere schijf op en dan gewoon mijn image van Ghost erover en klaar! ik gebruik dus 1 progje en dat Norton Ghost
__________________ Alles komt goed! |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 14 september 2003 Locatie: Oldenzaal, OV, NL
| Ik doe gewoon 1x in de maand een herinstall, werkt stukken makkelijker ![]() K heb alleen een virus scanner draaien (anti vir, gratis en neemt veeeel minder resources in (max 4 MB) en dat zie ik de anderen niet doen)
__________________ ..:: Killed In Action doesnt mean Out Of Action ::.. |
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| Citaat:
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Het grote "Wat is deze hardware nog waard?" Topic | Thadeez | Area 1337 | 106 | 31-10-2005 21:43 |
| Het "grote" Laat hier je (3-D) imaging creaties zien topic | brantje | Area 1337 | 52 | 21-10-2005 18:04 |