| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #19 (permalink) | |
| Geregistreerd: 14 juni 2003 Locatie: Nijkerk
| Citaat:
"scanreg restore" ??? | |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 juli 2003 Locatie: Blitterswijck
| zo even mijn elite skillz on the manual los gelaten maar hier is hij dan verkort en wel Start de computer met CTRL ingedrukt en kies dan 'Safe Mode Command Prompt Only'. Geef volgende opdrachten in : Type achter C:/> scanreg >restore Of type achter C:/> scanreg, kies begin, vervolgens kopie weergeven en kies voor de veiligste, meestal de oudste kopie. 12j03j0 rb005.cab is bijvoorbeeld een kopie van 3 december 2000... |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 januari 2003
| het over installeren is misschien het makkelijkste voor jouw, maar het lastigste voor de gebruikers. ondanks dat je alle files behoud, zijn wel alle instellingen e.d die in het register stonden weg, omdat het register WEL word overschreven dus 'belangrijk' auto bewaarde gegevens b.v. weg. etc. office e.d. moetten ook opnieuw worden geinstalleerd. ben wel erg benieuwd wat er gedaan mee is, want ik gebruik nog steeds 98se zonder probs ...
__________________ We are borg. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Resistance is futile, you will be assimilated |
| | |
| | #23 (permalink) |
| Geregistreerd: 14 juni 2003 Locatie: Nijkerk
| Nou ik heb de pc gister gemaakt. Ik kan geen regscan of regedit doen want er was een gegevensfout waardoor ik niet erin kon heel vreemd. Dus heb ik gewoon win 98 opnieuw erop gedaan en hij doet het net nu weer. Iedereen bedankt bij het helpen en tips geven over dit probleempje Ok kom maar met dat slotje ![]() |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [GeZ] Win98 SE CD - Second edtion | Biokipje | Recycle Junkies (V&A) | 1 | 8-08-2007 20:48 |
| download locatie voor Win98 | Soefkenijn | Software Junkies | 2 | 18-03-2004 01:50 |
| Netwerk delen op WinXP pro en win98 | eXistenZ | Software Junkies | 1 | 11-03-2004 17:29 |
| [OS] Auto powerdown: Win98 wel, Win2k niet. | Freakazoid | Software Junkies | 8 | 23-10-2003 12:52 |