| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 juli 2003 Locatie: Voorschoten
| EEEEEej allemaal ik moet voor school psd's maken nu heb ik gehoord dat er programma's zijn waarmee je die makkelijk kunt tekenen want met word gaat het vrij moeilijk. nu is mijn vraag dus is er iemand die zo'n programma weet en ook weet waar ik hem kan downloaden. |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 september 2003 Locatie: Zeist
| psd is het standaard photoshop formaat, moet je photoshop voor hebben, 7 is de nieuwste, voor een euri of 700 heb je m wel in huis denk ik :P ben je niet in de war met pdf? van adobe acrobat reader, want photoshop is nou niet echt iets dat ik zou verwachten op een school (behalve het grafisch lyceum dan waar ik op zit) pdfjes zijn ook met photoshop te maken, maar ook met acrobat reader, acrobat installeren (gratis van adobe.com te downen, datgeen dat je hebt gemaakt in msword of een ander programma moet je printen naar pdf formaat, dus klik op bestand ---> afdrukken----> printer selecteren ----> adobe acrobat ipv de normale printer selecteren suc6 greetz Sven
__________________ Battlefield 1942 roelt de bergtop |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Zwolle
| Citaat:
| |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 16 maart 2003 Locatie: Lemiers
| Jah deed ook altijd met exel, gaat wel goed, maar je zit alleen vaak te klungelen omdat je de uitlijning en de breedte van de coloms vaak nog moet veranderen, maar als je t een paar x doet weet je wel ongeveer hoe veel plaats je nodig hebt, n is altijd nog beter dan met de liniaal he :P |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 juli 2003 Locatie: Voorschoten
| Jah das wel leuk allemaal maar met excel duurt het zo lang er moet ook iets van een speciaal programma zijn waarmee je psd's kunt maken is er dan niemand hoe dat programma heet of waar ik het kan downloaden.. :P |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 oktober 2003 Locatie: Internet
| ik doe het wel eens met Visio.. soort cad programma.. werkt lekker snel.. kan standaard iconen pakken.. huppa invullen lijntjes trekken.. enzo verde..
__________________ I'm BACK!!!!!! There is ONE DJ to rule them all !! |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| spiegel dof maken | Backsmash92 | Casemod Junkies | 14 | 10-03-2008 17:45 |
| Windows maken | insomnia7 | Casemod Junkies | 14 | 13-11-2006 20:46 |
| FAN hole maken | SniperWolf | Casemod Junkies | 11 | 22-10-2006 22:14 |
| Fancontroller maken | blackdragon | Elektronica Junkies | 8 | 13-02-2006 19:59 |
| raampje maken | GBCHEATER | Casemod Junkies | 5 | 28-09-2003 15:23 |