| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 juni 2003 Locatie: Nijlen
| Ik zit hier met een rottig probleemke. Mijne windows xp is corrupted. Nu hoor ik van anderen dat een NTFS partitie af en toe ni meer wil booten, gewoon een bug die ze er maar ni uitkrijgen ofzo. Dus beter FAT32, veel voordeel heb je toch ni met NTFS. Ik ga nu terug een NTFS partitie aanmaken, maar ik zorg voor een reserve bootable partitie. Dan kan ik alles nog redden, want ik backup nooit. Oeps.
__________________ You know where it ends, It usually depends on where you start. See ya |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Wel ik kan ni meer booten, er is een corrupte driver, waardoor ik net voordat ik het welkomscherm zou zien, reboot de pc. Vrij rot dus. Het is geen hardware probleem. Gewoon de software die ni meer wil, heeft iets te maken met de partitie, die ik NTFS is.
__________________ You know where it ends, It usually depends on where you start. See ya |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Win reinstall misschien? Dat lijkt mij de beste optie.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Masterdam
| had ik m ook al via msn geadviseerd
__________________ Hier mijn homepage Join het CaseJunkies Whatpulse Team en help ons naar de top 100 !!! |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Jaja, da ga ik ook doen, maar ik wilde gewoon laten weten dat zoiets met NTFS vrij vaak gebeurd. Ne kameraad had eens winxp een jaar met Fat32, geen probleem, 2 weken NTFS en da spel wilde ook al ni meer booten. Dus ik meld iedereen dat NTFS soms wa bugs vertoond en af en toe ni meer wil booten.
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Zwolle
| Citaat:
(weer een goede reden om Windows 2000 te draaien ipv XP | |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Bwaa, buiten datte heb ik er nog ni vel last mee gehad. Het boot heel snel, als het boot. En eens het bezig is, even stabiel als 2000.
| | |
| | #10 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Putten
| Citaat:
__________________ http://www.permafrost.cc | ||
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| NTFS is een file systeem, een manier van oplsaan die moet worden aangestuurd. NTFS heeft geen problemen of bugs.
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 16 maart 2003 Locatie: Lemiers
| Je kunt gewoon een fat32 partitie maken, waarbij je je NTFS partitie spaart en dan windows 98 installeerd Dan update je die naar XP en converteer je tijdens de installatie naar NTFS. Dan heb je in het begin ff problemen met de rechten op de NTFS partitie, maar die kun je als admin makkelijk instellen |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Ik ga gewoon terug voor een NTFS. Maar toch vertrouw ik het zaakje ni helemaal. Na een goede maand crashte ie nu. Heem bizar. Gewoon elke week backuppen. Maar dan eerst een dvdwriter, want iedere keer 5 cdrw's is ook belachelijk. En idd het liegt niet aan de indeling in NTFS maar aan de samenwerking met windows xp met NTFS.
| | |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 januari 2003
| NTFS is handig voor als je pc voor ander mensen installeert en je wil niet dat ze kloten kunnen. bovendien de speed panalty intereseert hun toch nie, want dat weten ze niet : ) fat32 is handig voor de power user, omdat het aanzienlijk sneller is.
__________________ We are borg. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Resistance is futile, you will be assimilated |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Fat32 overzetten naar NTFS zonder bestanden verloren gaan | Li-Unit | Software Junkies | 7 | 10-05-2008 17:59 |
| NTFS format | Dark Wanderer | Software Junkies | 13 | 5-05-2004 18:48 |
| Router weg & Fat --> NTFS? | Neonracer | Software Junkies | 11 | 5-11-2003 16:28 |