| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 februari 2003 Locatie: "Het was in anna paulowna"
| help! ik kan al een paar dagen niet meer inloggen met msn en bij hotmail! oftewel ik kan me mail niet checken! bij msn (versie 6.0) krijg ik een foutmelding dat er iets mis is met mijn internet verbinding, maar ik heb geen firewall geinstalleerd ofzo... en bij hotmail krijg ik de 'De pagina kan niet weergegeven worden.' foutmelding... iemand enig idee waar dit aan kan liggen?
__________________ "When the beat drop..." |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| firewall?
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #3 (permalink) |
| ik heb geen firewall geinstalleerd (staat ook in me openingspost) en hij stopte er zomaar van de ene op de andere dag ermee, zonder dat ik iets had gedaan of geinstalleerd... mischien hebben mijn ouders er iets opgezet...
| | |
| | #5 (permalink) |
| net of niet? ik heb trouwens wel eerst msn 5.0 en daarna heb ik msn 6.0 geinstalleerd, maar ik bleef het probleem houden... ook heb ik ad-aware gedownload om alle spyware ff van me pc af te gooien...
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: Breda
| oh ik vaat het al ik heb ooit zo'n gare meel gehad van msn (een engelse meel btw) waarin stond dat als je geupgrade had van 5,0 naar 6,0 die security patch moest installen en als je gewoon 6,0 had gedl'ed dat je er geen last van zou hebbe... dus gewoon opnei installen? (rechtstreekse d/l van msn.nl dat is)
__________________ Your personal JackAss Tatuut, brantweer! |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Wâldpiek - Burgum
| Toch niet een mail van security@microsoft.com Met 'use this patch immediatly' Dat is een virus, kregen we vandaag op me werk werd er meteen uitgepakt door de virusscanners
__________________ Wannabee moderator/crew |
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Geregistreerd: 19 februari 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
| |
| | |
| | #12 (permalink) |
| ik heb het gisteren met m'n xp pro pc geprobeert en die doet het wel gewoon... maar met de p 166 met win 98 doet ie het mooi niet... terwijl ik wel gewoon op internet kan... ik heb nog geen microschoft update virussen gehad vandaag, maar ik kan ook gewoon me mail nie checke...
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| koekjes enabled op die P166?
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Inlog paswoord terug vinden. | Don Zalmrol | Software Junkies | 10 | 19-03-2007 21:49 |
| Inlog prob. | Xghost | CaseJunkies Support en Feedback | 15 | 2-06-2005 20:37 |
| Hotmail op je LCD echt onmogenlijk? | Freakazoid | Software Junkies | 10 | 25-01-2004 18:58 |
| SPAM, wat krijg jij zoal dagelijks aan spam op je hotmail | Phant0m | Area 1337 | 14 | 8-02-2003 18:29 |