| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Wâldpiek - Burgum
| Nou de titel zegt het al, hoe kunnen deze kleine bestandjes zo'n mooie en lange demo laten zien? Als men een soort van filmpje bij een game wil moeten er honderen mb's naar de schijf gekopieërt worden http://members.lycos.nl/jvmeer/ [edit] nou moet iedereen het kunnen downen
__________________ Wannabee moderator/crew |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Citaat:
![]()
__________________ Wannabee moderator/crew | |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 mei 2003 Locatie: Sassenheim
| kan ook niet downloaden maar ik denk dat dit hetzelfde filmpje is als ik een jaar geleden een x heb gezien op het flashkit.com forum. die gasten zijden dat ze een compressie techniek hadden die een 3d animatie van meer dan 1gb in 64k konden stoppen en dat werd niet gedaan dmv je videokaart want er zaten ook mp3's van meer dan 5mb in. Helaas stond er niet bij hoe het allemaal precies werkte ![]()
__________________ [CiP] Project: Half-Life: 98% |
| | |
| | #6 (permalink) |
|
| Het kan,... als je die demos draait zie je dat ten eerste de processor belasting 100% is itt die films van games wat gewoon AVI/MPG filmpjes zijn (=compatibiliteit met oudere machines). Deze belasting komt door de realtime berekeningen die de processor moet doen. Eigenlijk is die 64K gewoon de code van bijvoorbeeld een C++ programma wat realtime wat uitgepakt en uitgevoerd... ik denk dat deze programma's zo'n 40-50MB geheugen gebruiken... ![]() |
|
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 mei 2003 Locatie: Sassenheim
| hm vaga op mijn p2 350Mhz met 8 mb videokaart en 32mb ram liep et ookgewoon soepel. en hoe comprimeren ze die mp3's dan? want een mp3 van 5 mb van 64k is wel goede compresiie :P
__________________ [CiP] Project: Half-Life: 98% |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 januari 2003
| is het wel echt mp3? want vroeger had je andere manieren om geluid te producren zonder echt veel ruimte te gebruiken
__________________ We are borg. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Resistance is futile, you will be assimilated |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| knal ze eens op een echte FTP want ik kan dit niet downloaden
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #13 (permalink) | ||
| Citaat:
opera, mozilla, netscape, explorer
__________________ Wannabee moderator/crew | ||
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 maart 2003 Locatie: Drachten
| nou explorer en ik kan ze halen hoor leuk gedaan dit.
__________________ SV net (mijn site) |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Heb een site gevonden waar meerdere 64k demo's op staan jullie kijken je ogen uit www.farb-rausch.de
__________________ Wannabee moderator/crew |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Mooi PC setup foto | BooN | Casemod Junkies | 5 | 21-11-2007 11:17 |
| ATI wel mooi? | Hellion | Hardware Junkies | 1 | 8-07-2007 17:01 |
| amd athlon xp 2600+@2.08 ghz laad windows enorm traag | Tannoy | Software Junkies | 12 | 25-08-2003 06:51 |
| pc gaat na een tijdje enorm haperen | tongue_of_colicab | Hardware Junkies | 7 | 12-08-2003 18:29 |