Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Junkies Stuff > Software Junkies
Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc.
Reageer

LinkBack Discussietools
Oud 6-09-2003, 13:08   #16 (permalink)

Standaard

die site zag ik vanochtend al, OMG wat een oergafe shit! hoe doen ze dat??
[15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes
[15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox
[15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_-
the widow maker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6-09-2003, 13:23   #17 (permalink)

Standaard

Ik krijg elke keer als ik winzip heb geopend en op het bestandje klik "dit programma heeft een ongeldige bewerking uitgevoerd en wordt gesloten" te zien. Moet ik soms nog wat downloaden ofzo?
defecto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6-09-2003, 14:09   #18 (permalink)

Standaard

dit is echt UNREAL gaaf..64Kb en dan zo'n fucking lang en mooi filmpje... dit is echt iets voor het maken van filmpjes voor internet...

als ik een filmpje maak met wat simpele plaatjes in flash.. en dat filmpje is 20 seconden lang zit ik al snel op een dikke 200Kb.. dit is dus echt UNREAL..

ik wil echt weten hoe je dit doet..!!!!!!!!!

[EDIT] @ Defecto, in een van de read me files van de filmpjes op die site staat dat je minimaal GForce 1 moet hebben

There is ONE DJ to rule them all !!
DJD xtreem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6-09-2003, 15:16   #19 (permalink)

Standaard

OK, als jullie opgelet hadden, hadden jullie kunnen zien dat de sound synthesized is.
oftewel, gemaakt met een soundtracker. (Fastracker 209 of Screamtracker anyone?)

de graphics bestaan uit slechts 66 textures, met goede JPG of PNG compressie, en de rest opgebouwd uit mathematische functies van je videokaart kan dit heus wel.
is niet raar.....
FireWurX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7-09-2003, 09:14   #20 (permalink)

Standaard

Ja jij noemt dit niet raar
maar maak eens een simpel excel of word bestandje en de Kb's vliegen je om de oren, ik vind dit gewoon knap dat ze dat uit zo'n klein bestandje halen
Oud 7-09-2003, 09:33   #21 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FireWurX
OK, als jullie opgelet hadden, hadden jullie kunnen zien dat de sound synthesized is.
oftewel, gemaakt met een soundtracker. (Fastracker 209 of Screamtracker anyone?)

de graphics bestaan uit slechts 66 textures, met goede JPG of PNG compressie, en de rest opgebouwd uit mathematische functies van je videokaart kan dit heus wel.
is niet raar.....
Sorry maar mijn geluid doet het niet op het moment.. Versterker van 2x600 watt opgeblazen .. dus kon ff nix horen...

al wil ik wel eens bezig met dit.. zou echt grandioos zijn voor op websites omdat het zo snel naar een computer kan worden overgedragen..

Oud 7-09-2003, 13:28   #22 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Soort 5279
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FireWurX

is niet raar.....
Sorry maar mijn geluid doet het niet op het moment.. Versterker van 2x600 watt opgeblazen .. dus kon ff nix horen...

al wil ik wel eens bezig met dit.. zou echt grandioos zijn voor op websites omdat het zo snel naar een computer kan worden overgedragen..
dat hoor je niet meteen hoor, maar in de aftiteling stond het. (ik had et wel gehoord btw)
FireWurX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7-09-2003, 22:25   #23 (permalink)

Standaard

had de aftiteling niet gezien... nam me al te veel tijd in beslag.. maar och echt eens zien dat mij dit ook lukt... zou echt perfect zijn voor het snel laden van websites die grafisch heel zwaar zijn... mischien een nieuwe Inet standaard voor film en grafische applicatie over Inet...

Reageer
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mooi PC setup foto BooN Casemod Junkies 5 21-11-2007 11:17
ATI wel mooi? Hellion Hardware Junkies 1 8-07-2007 17:01
amd athlon xp 2600+@2.08 ghz laad windows enorm traag Tannoy Software Junkies 12 25-08-2003 06:51
pc gaat na een tijdje enorm haperen tongue_of_colicab Hardware Junkies 7 12-08-2003 18:29

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.