| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| die site zag ik vanochtend al, OMG wat een oergafe shit! hoe doen ze dat??
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 augustus 2003 Locatie: Zaandijk - Noord-Holland
| Ik krijg elke keer als ik winzip heb geopend en op het bestandje klik "dit programma heeft een ongeldige bewerking uitgevoerd en wordt gesloten" te zien. Moet ik soms nog wat downloaden ofzo? |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 oktober 2003 Locatie: Internet
| dit is echt UNREAL gaaf..64Kb en dan zo'n fucking lang en mooi filmpje... dit is echt iets voor het maken van filmpjes voor internet... als ik een filmpje maak met wat simpele plaatjes in flash.. en dat filmpje is 20 seconden lang zit ik al snel op een dikke 200Kb.. dit is dus echt UNREAL.. ik wil echt weten hoe je dit doet..!!!!!!!!! [EDIT] @ Defecto, in een van de read me files van de filmpjes op die site staat dat je minimaal GForce 1 moet hebben
__________________ I'm BACK!!!!!! There is ONE DJ to rule them all !! |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Zwolle
| OK, als jullie opgelet hadden, hadden jullie kunnen zien dat de sound synthesized is. oftewel, gemaakt met een soundtracker. (Fastracker 209 of Screamtracker anyone?) de graphics bestaan uit slechts 66 textures, met goede JPG of PNG compressie, en de rest opgebouwd uit mathematische functies van je videokaart kan dit heus wel. is niet raar..... |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Wâldpiek - Burgum
| Ja jij noemt dit niet raar maar maak eens een simpel excel of word bestandje en de Kb's vliegen je om de oren, ik vind dit gewoon knap dat ze dat uit zo'n klein bestandje halen
__________________ Wannabee moderator/crew |
| | |
| | #21 (permalink) | |
| Citaat:
al wil ik wel eens bezig met dit.. zou echt grandioos zijn voor op websites omdat het zo snel naar een computer kan worden overgedragen..
__________________ I'm BACK!!!!!! There is ONE DJ to rule them all !! | |
| | |
| | #22 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Zwolle
| Citaat:
| ||
| | |
| | #23 (permalink) |
| had de aftiteling niet gezien... nam me al te veel tijd in beslag.. maar och echt eens zien dat mij dit ook lukt... zou echt perfect zijn voor het snel laden van websites die grafisch heel zwaar zijn... mischien een nieuwe Inet standaard voor film en grafische applicatie over Inet... ![]()
__________________ I'm BACK!!!!!! There is ONE DJ to rule them all !! |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Mooi PC setup foto | BooN | Casemod Junkies | 5 | 21-11-2007 11:17 |
| ATI wel mooi? | Hellion | Hardware Junkies | 1 | 8-07-2007 17:01 |
| amd athlon xp 2600+@2.08 ghz laad windows enorm traag | Tannoy | Software Junkies | 12 | 25-08-2003 06:51 |
| pc gaat na een tijdje enorm haperen | tongue_of_colicab | Hardware Junkies | 7 | 12-08-2003 18:29 |