| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 16 maart 2003 Locatie: Lemiers
| Sinds ik achter een router het internet opga kan ik geen msn audio gesprekken meer voeren. Waarschijnlijk moet er een poort gemapt worden... Iemand enig idee welke poort? Oh jah, k heb al gegoogled... |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 juni 2003 Locatie: Enschede
| Je moet ff goed het boekje van je router doorlezen, daar staat iets in over een "lokale" website waar je alles GOED op kan configgen en daardoor kan je dus audio gesprekken voeren maar ook game servers hosten |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Uuhm, tis inmiddels al kwart over 10 en nog niemand gereageerd... dan waag ik 't d'r maar op... Een router is een stukje hardw.... waar ben ik mee bezig? http://computer.howstuffworks.com/router.htm There u go... |
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Geregistreerd: 15 juni 2003 Locatie: Hegelsom
| Citaat:
![]()
__________________ Whatever happens -----------> Keep thinking forward | |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: Breda
| nu we het toch over routers hebben... onze router sluit elke x aantal minuten (verschilt) het internet af... en paar minuten later gaat ie weer open... :@ 'that's frustrating cker als je aan t gamen ben tis een linksys geval (zo'n paars/zwart ding dat ooit eens op de fp is geweest met een window erin gemod...) kabelbreuk is geen mogelijkheid. en ja hiero is er zo'n website waar je de boel kan configgen...
__________________ Your personal JackAss Tatuut, brantweer! |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Oegstgeest
| Poortmappen en msn....het is mogelijk...maar bij mij heeft het nooit gewerkt totdat ik een upnp router kocht. Als je trouwens de help van messenger had gelezen had je dit gevonden... http://www.microsoft.com/technet/tre...oy/worki01.asp |
| | |
| | #14 (permalink) |
| @ QuincMan... heb ik ook gehad, bij mij lag het aan IIS, maar volges mij kan dat aan zo veel liggen, routers doen soms - voor mij - onbegrijpelijke dingen... maarja, ik ben ook maar een dom eerstejaars HIO studentje... ![]() |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 mei 2003 Locatie: Amstelveen
| zet je poorten ens open, dat kan makkelijk door een DMZ in te stellen (de militarized zone) ik had eerst ook problemen met me router kon ook niet downloadene enzo. Dus probeer ff een DMZ in te stellen, dan moet je in windows naar je internetverbind gaan en dan tcp/ip configureren en instellen op je router gateway en de door jouw gekozen DMZ adres invullen. suc6 |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| hoe kom ik aan USB, audio, aan/uit knop etc? | Neven | Elektronica Junkies | 2 | 4-08-2007 19:12 |
| Usb en audio aansluiting | lateX | Elektronica Junkies | 7 | 24-12-2006 00:09 |
| Audio DVD | brantje | Software Junkies | 2 | 9-11-2005 17:17 |
| audio kabel | Dark Wanderer | Elektronica Junkies | 15 | 24-05-2004 18:01 |
| Audio VU meter | Frenger | Elektronica Junkies | 20 | 6-03-2004 15:44 |