| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Jah sinds AOL gestopt is met NetScape, tot mijn grote verdriet, kan ik nergens meer de "echte" netscape 7.1 of 7.2 vinden, waarbij alles zoveel beter was... wat ik nu heb heeft een IE look en die haat ik. Heeft iemand nog die good old netscape? Waarbij je dus ook nadat de pagina geladen is, ziet hoelang dat duurde? Hier staat er nu Done onder de pagina, net alsof ie van de plee komt ofzo... Waarbij je dus als je de eigenschappen van een picje opzoekt, de grootte er niet bijstaat, en dat Alternate tekst ook niet? Heeft iemand die Netscape versie nog? Of een site waar ik die kan downloaden??
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Citaat:
![]()
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- | |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Putten
| Citaat:
idd, die 1.5 alpha loopt bij mij bugvrij!
__________________ http://www.permafrost.cc | |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Wâldpiek - Burgum
| Mwa soms zijn er wel kleine dingetjes hoor dan moet je de pagina in explorer zetten en in mozilla dan kan het zijn dat je links en knoppen extra krijgt in explorer die je niet ziet in mozilla
__________________ Wannabee moderator/crew |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Gelukkig het prog gevonden, ik surf meteen het hele inet 2x zo snel :P stond nog op een gare partitie van me HDD, erop geraust en het werkte weer zoals het altjid hoorde.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: IJsselstein
| Blaat, neem gewoon Mozilla mate werkt echt goed, en met IE vergeleken is dit de hemel :P
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Waaaaaah... na n win reinstall wil ik zoals gewoonlijk mijn favo browser installeren, maar ik krijg deze versie niet eens meer aan de praat?? Er staat "Navigator", klik ik daarop dan gebeurt er niets, ik zie even een zandlopertje maar dan gebeurt er niets. Is dit nou de dood van Netscape? Of heeft iemand de off-line installer van V7.01 nog ergens staan?
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: IJsselstein
| Citaat:
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> | |
| | |
| | #13 (permalink) | |
| Citaat:
![]()
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Ledjes aansluiten, Waar o waar? | Yard | Elektronica Junkies | 26 | 11-04-2004 23:04 |
| waar zou je.. | Ouzooo! | Area 1337 | 30 | 7-01-2004 23:20 |
| CJ besurfen met netscape | the widow maker | CaseJunkies Support en Feedback | 10 | 9-06-2003 17:32 |