| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 4 mei 2003
| hoi mensen ik wil graag film kijken op mijn tv vanaf te pc ik heb een geforce 4 ti 4600 128 mb maar ik krijg geen kleur op me tv het is me vroeger wel gelukt om kleur te krijgen maar het is nu verdwenen kan iemand mij helpen |
| | |
| | #2 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Citaat:
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF | |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 juli 2003 Locatie: Earth
| Ik had hetzelfde probleem, Maar dat kwam uiteindellijk doordat mijn software niet upgedate was ! En ik heb dat nog een keer gehad en toen gebruikte is zon Scart blok voor achter in je TV en dat werkte dus helemaal niet ! je gebruikt toch wel S video he ? |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Staat ie wel op PAL ? Je hebt ook nog NTSC en die geeft hoofdzakelijk zwartwit.
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Zwolle
| Citaat:
NTSC heeft Interlacing en een compleet andere refreshrate. daarmee kan je geen beeld krijgen op een PAL TV | |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| PAL is Europees, en NTSC is amerikaans d8 ik. Op een amerikaanse TeeVee moet je dus juist wel NTSC hebben.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Zwolle
| Citaat:
NTSC wordt gebruikt in de USA. PAL in grote delen van europa. ik zat eens met iemand uit de USA te chatten, en hij was jaloers op het PAL systeem, omdat dat veel scherper en rustiger aan de ogen is dan NTSC | |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 maart 2003 Locatie: Drachten
| ik heb ook nog de funcitie op mijn MX440 (had eerst ook zwart/wit) bundelen van ...... SVIDEO heeft namelijk een apart kanaal voor helderheid/contrast dit werkt dus niet. Dus dan die functie aan zetten en ik heb Kleur met mijn MX440. Trouwens op mijn Ati Rage Mobility zit deze functie niet daar lukt het me niet kleur te verkrijgen.
__________________ SV net (mijn site) |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 januari 2003
| scherper is het idd, dat PAL, maar rustiger voor je ogen vind ik vreemd. Als het goed is is PAL namelijk 50Hz en NTSC 60Hz. Trouwens, als je je videokaart op NTSC zet krijg je gewoon zwart wit. Ik heb nu 2 gewoone europeese tv's en die geven bijde zwart wit. Ook mn NTSC videoband geeft zwart wit, dus dat zou 1 reden kunnen zijn. De andere oplossing is de TV-Out van je kaart op composite (of auto) te zetten ipv S-Vdieo. Als dit geen optie is, dan kan je altijd nog een 470 pF condensatortje over je 2 s ignaal pinnetjes zetten. Ook kan je ze gewoon kort sluiten maar het word iets mooier met de condensator.
__________________ We are borg. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Resistance is futile, you will be assimilated |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [GZ] 5mm zwart plexiglas | brinkdinges | Recycle Junkies (V&A) | 2 | 16-10-2007 21:53 |
| pc werd zwart. | killerm8 | Hardware Junkies | 5 | 26-07-2007 12:10 |
| Zwart en zwart? | Niels van de Poll | Casemod Junkies | 6 | 2-07-2007 20:28 |
| Glazig zwart op mdf? | Eigeel | Casemod Junkies | 1 | 28-01-2007 11:22 |
| zwart frontje | GBCHEATER | Casemod Junkies | 28 | 3-12-2003 20:48 |