| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 mei 2003 Locatie: Westwoud
| Ik hoop dat deze topic in de goede gedeelte van de forum zit. maarja, zo'n gozer had eerst het netwerk hier ingesteld. Op de pc beneden hebben we 2 netwerkkaarten. 1tje zit aangesloten op de modem en de 2de is voor een willekeurig computer die wilt internetten. Dus die kan m.v.b. van een crosslink kabel internetten. Nou was een tijdje terug de netwerk zo ingesteld zodat iedereen die m.v.b. van een crosslinkkabeltje zo kon internetten zodra je dat kabeltje in de netwerkkaart stopte. Maar nu was ik laatst bezig en zijn er settings veranderd. Ik weet niet meer hoe ik het nou ooit weer kan instellen zodat iedereen gewoon weer kan internetten via de 2de netwerkkaart. Weet iemand misschien hoe ik dit kan oplossen ? |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 mei 2003 Locatie: Westwoud
| Ik ben er al uit gekomen ![]() Ik heb een netwerkbrug gemaakt door op de 2 netwerk kaarten te klikken en dan rechtermuisknop en dan netwerkbrug maken. toen had ik de wizard netwerk opgestart. En toen deed alles het weer gelukkig ![]() |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| probleempje | mudder | Hardware Junkies | 11 | 31-10-2007 18:41 |
| Far Cry probleempje | Sendar | Software Junkies | 7 | 10-10-2006 14:19 |
| netwerk probleempje | black magic | Software Junkies | 3 | 1-05-2005 13:29 |
| 1gbps netwerk verbinding parralel op een 10mbps netwerk? | Freakazoid | Software Junkies | 12 | 25-11-2003 18:42 |
| msn probleempje | Mr. Neo | Software Junkies | 6 | 6-09-2003 13:30 |