| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) | |
| Geregistreerd: 19 mei 2003 Locatie: Pringles bus (paprika)
| Citaat:
![]() ) Kan ik wel ff proberen....En idd.... DOS en kleuren? Hihi Thx allemaal c\voor reacties... Blijdf posten, ik probeer alles. | |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 maart 2003 Locatie: Drachten
| Duke Nukem 3d Wacky Weelz Wolfenstein moet ik door gaan ? Maar dos is 640/480 en maar weinig kleuren dus daar zul je het niet aan zein. Je zult echt een windhoos install moeten hebben om te kijken naar reso en kleurdiepte.
__________________ SV net (mijn site) |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Heb net het 1 gigje geprobeerd, scheint dat ding meer bad sectros te hebben dan goeie geloof. Broer van 23 heeft m op de grond laten flikkeren met het commentaar ; Nouw en het is toch een HARD disk!! " En hij meent het ook nog!! Ik heb dus 1 HD met maar 1 partitie te grbruiken. Mn normale standaard altijd in gebruik HD . Nu heb ik al geprobeerd om XP opnieuw te installeren alleen 2x XP op 1 partitie kan nooit goedgaan volgens mij..... Partities maken heb ik nooit gedaan en mn HD wissen doe ik niet!! Da's allemaal software en dus ken ik dat niet.... Ook de nieuwste drivers van VGA al geinstalleerd, Again No Luck. |
| | |
| | #22 (permalink) |
| tjah... een bootable cd zoeken met een gui linux ?
| | |
| | #25 (permalink) |
| nee formatteren hoet niet perc wel even winXP eraf halen end an opnieuw erop zetten ?
| | |
| | #26 (permalink) |
| Jah zow ja... hoe dan? /edit/ Alle kleuren doen het weer!!!! Er was een zenerdiode doorgefikt op VGA kaart. Dus ff vervangen en in combo met nieuwe software wekt alles prima. Maar ik wil nog wel weten hoe ik heel simpel XP eraf kan gooien en alle gegevens bewaren. |
| | |
| | #27 (permalink) | |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- | |
| | |
| | #29 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Zwolle
| schijf defragmenteren en dan met PartitionMagic8 een extra partitie maken, door de eerste iets in te krimpen en dan een 2de te maken. trouwen, een goede tip voor mensen die hun PC re-installen: maak eerst een partitie van 5 GB voor windows en maak een D partitie van de rest, waar je dan je data neer pleurt. met TweakUI kan je je Mijndocumenten map wel verplaatsen (net zoals alle andere systeemmappen) |
| | |
| | #30 (permalink) |
| in XP zelf zit zelfs volgens mij zoiets, om je oude zooi te importeren.
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Fans Kleuren | Casemod Junkies | 10 | 1-05-2004 01:02 | |
| Kleuren combinatie Utp kabel | Boogiman | Hardware Junkies | 18 | 8-03-2004 19:19 |
| [WC]water kleuren. | MW33 | Casemod Junkies | 17 | 24-02-2004 23:20 |
| Aerogate I, kleuren instellen | BeuNdeHaaS | Casemod Junkies | 8 | 14-02-2004 16:47 |
| Kleuren moederbord | schoonmoeder | Elektronica Junkies | 25 | 2-08-2003 09:20 |