| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 maart 2003
| Yo, kan iemand even een paar copyrechten verduidelijk, ik vind dat deze soms onduidelijk zijn. Het is in verband met het publiceren van teksten en afbeeldingen. Mag je een revieuw van een spel van iemand overnemen (indien je de bron vermeld) ? Mag je in-game screenshots publiceren ( indien de bron vermeld) ? Mag je tekst op de achterkant van een dvd-cover (van spel/dvd) overnemen (indien de bron vermeld) ?
__________________ 13000feet, 50sec free fall... GERONIMOOOO |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| Als je een rev wilt kopieeren zou ik ff mailen en om toestemming vragen. Screenshots weet ik niet, al zie je overal wel screenies opduiken, denk wel dat het mag. Tekst van cover lijkt me ook geen probleem, al helemaal niet als je de bron vermeld. Maar nogmaals; als je op safe wilt spelen doet een mailtje met een vriendelijk verzoek wonderen. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Wat ermee doen? | thomasyola | Software Junkies | 7 | 11-12-2006 20:53 |
| hdd stopt ermee | greenghost | Hardware Junkies | 24 | 4-10-2006 14:11 |
| HW verpakking, wat doe je ermee ? | mir4dor | Hardware Junkies | 14 | 25-06-2004 10:18 |