| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Meerssen, Limburg
| Ik wil graag volgend jaar onze eigen badkamer gaan verbouwen en heb tig. ideeën. Om een keuze te kunnen maken wil ik de verschillende ideeën gestalte geven in een 3D programma, misschien moet ik wel autocad gebruiken ofzo, heb er totaal geen idee van. Ik heb een paar eisen aan zo'n programma: 1. Het moet snel te leren zijn, dus de interface zo intuïtief mogelijk. (geen userman. van 300 pag.) 2. Ik wil dus 3D modellen kunnen maken en liefst ook nog printen en/of exporteren. 3. Ik wil gebruik kunnen maken van textures om bijv. de muren mee te vullen, zodat ik bijv. tegelwerk etc. realistisch weer kan geven. 4. i.v.m. punt 3. het liefst ook nog goede belichtingsmogelijkheden. (ook om de lichtpunten goed te bepalen. Goed, heel veel eisen en een even zo kleine beurs. Wie slaat me even met wat titels van programma's om de oren, liefst met + en - punten. Als er demo's van zijn is het helemaal top, dan kan ik eerst eens proberen of ik de interface onder de knie krijg, maar dit is geen must. grtx, Martin aka Lampje
__________________ * Bad To The Bone ! * The number of people watching you is directly proportional to the stupidity of your actions |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| 3d studio max 5. Mijn lievelings programma. kwaliteit? vraag op MSN een sneakpreview van Beastbox (Alleen lampje), dan kun je et zien. :P
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 21 april 2003 Locatie: Amsterdam
| Waarschijnlijk begint menig junkie nu hard te lachen maar ik heb ooit "3D HUIS Design De Luxe" van TLC-Domus gebruikt voor m'n eigen woning zo'n 6 jaar geleden. Hoe het e.a. precies werkt enzo weet ik niet meer maar je mag het van mij proberen, misschien is het wat voor je.... Ik wil het je best toesturen, voorwaarde is wel dat ik het graag weer terug zie omdat het niet van mij zelf is.... Ik hoor 't wel... |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Masterdam
| ik gebruik autocad (meestal 2002 soms 2004) en als je daar mee klaar bent renderen met VIZ en 3D Studio Max
__________________ Hier mijn homepage Join het CaseJunkies Whatpulse Team en help ons naar de top 100 !!! |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Putten
| als het dan toch errug low-budget moet, kun je misschien blender proberen, www.blender.org
__________________ http://www.permafrost.cc |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Geregistreerd: 24 oktober 2003 Locatie: Internet
| Citaat:
omdat het een wysiwyg progje is.. Blender zou ik niet aan beginnen .. is nog moeilijker dan MAX 3d EN BEHALVE DAT KOMPLEET NIET GEBRUIKS VRIENDELIJK... dus ik zou echt voor die designer gaan.. weet alleen niet meer of je nou ook zelf artikelen kunt toevoegen... maar iig erg handig om mee te werken.. ![]()
__________________ I'm BACK!!!!!! There is ONE DJ to rule them all !! | |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 mei 2003 Locatie: Sassenheim
| k denk dat als je net niew ben in 3d dat dan swift 3d het simpels is, heeft ook wel een stuk minder opties maar om alvast mee te beginnen oefenen. Zelf heb ik laatst 2 3d studio max boeken gekocht om er is mee te beginnen maar ik heb al gemerkt dat je er aardig wat tijd in moet steken om het een beetje onder de knie te krijgen.
__________________ [CiP] Project: Half-Life: 98% |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Programma's terughalen na herinstalatie op andere hd | modder.exe | Software Junkies | 9 | 12-03-2006 17:12 |
| Programma's lopen vast tijdens verbinden met Internet. | Cyborg | Software Junkies | 3 | 7-09-2005 20:52 |
| Bryce en andere 3-D imaging programma's | flupke | Software Junkies | 1 | 13-08-2005 19:05 |
| Dremel sponsor van verscheidene discovery programma's ? | Xghost | Area 1337 | 2 | 27-07-2005 18:01 |
| Revoltec Bubble Light zonder programma's | Donut | Elektronica Junkies | 5 | 8-07-2004 18:08 |