| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 mei 2003 Locatie: Pringles bus (paprika)
| Mail van Windows gehad : Geachte relatie, Zoals u waarschijnlijk heeft vernomen is een nieuw virus ontdekt, het ‘Blaster-virus’ dat gebruik maakt van een lek in een aantal recente versies van Windows. Wij willen u via dit bericht informeren over het virus, hoe u kunt voorkomen dat uw computer wordt getroffen en hoe u het virus onschadelijk kunt maken indien het uw systemen heeft besmet. Microsoft heeft op 16 juli 2003 een beveiligingspatch (MS03-026) beschikbaar gesteld, waarmee gebruikers hun systemen kunnen beschermen. Indien u deze patch al geïnstalleerd heeft, bent u beschermd tegen het Blaster-virus en eventuele andere indringers die gebruik zouden kunnen maken van het lek. Als u een firewall heeft geïnstalleerd is het waarschijnlijk dat uw computer beschermd is. Om het zekere voor het onzekere te nemen adviseren wij u de website van Microsoft te raadplegen. Heeft u een oudere Windows-versie, zoals Windows 95, Windows 98 of Windows Millennium Editie (ME), dan hoeft u géén maatregelen te treffen. Wat merkt u van het virus? Voor zover nu bekend is het virus vooral hinderlijk en brengt het geen schade toe aan gegevens op de pc. Het virus gebruikt veel geheugencapaciteit van de computer waardoor deze trager kan worden. Daarnaast kan de pc door het virus uit zichzelf herstarten. |
| |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 mei 2003 Locatie: Pringles bus (paprika)
| Tering, denk ik ook een keer de eerste te wezen ey!! Achterlijk snel hoe dat allemaal gaat. Ik had het ook maat thx to Resetter ben ik weer gezond... Najah, ik wou alleen mensen waarschuwen. /e/ Niet dus!! Alles loopt nog steeds muurvast nadat ik ff 10 minuten op inernet zit /e/ |
| |
| | #5 (permalink) | |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Citaat:
![]()
__________________ Dus... | |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Virus | Wolgarnaal | Software Junkies | 4 | 16-12-2006 12:56 |