| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Zwolle
| Yo, Ik ben een nieuwe router/server aan het maken voor mijn netwerkje omdat ik mijn oude niet vertrouw (heel vaak connection loss). nu wil ik die router/server internet trafic laten meten en elk half uur ofzo een log in HTML, TXT, JPG of PNG laten maken en dat naar een site opsturen via FTP. kent iemand een trafic monitoring programma dat dat kan doen? Ik wil de server trouwens meerdere dingen laten doen. zo zet ik een centraal admin systeem voor mijn virusscanner op de server. (Sophos Anti-Virus Administration tools) weet iemand nog andere nuttige dingen? bij voorbaat dank. |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 maart 2003 Locatie: Drachten
| DuMeter houdt LOG bij ???
__________________ SV net (mijn site) |
| | |
| | #13 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: IJsselstein
| Citaat:
Scriptje, met socket_connect e.d., is best te doen...
__________________ FilmFreakz | ||
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 maart 2003 Locatie: Drachten
| dUmETER HOUDT log BIJ VAN AL IN/UIT VERKEER EN ALS HET GOED IS HOUDT JE ftp SERVER OOK EEN LOG BIJ. ow shit CAPS nou geen zin om opnieuw te typen
__________________ SV net (mijn site) |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| ATI Tool 0.27 probleem | Sendar | Cooling & OC Junkies | 4 | 19-06-2007 13:47 |
| Multi Pc Monitoring program :) | modder.exe | Software Junkies | 5 | 24-12-2005 02:56 |
| Dé mod-tool modden | bytework | Casemod Junkies | 13 | 6-04-2004 21:18 |
| Monitoring op 2e scherm | Dj Tw@n | Hardware Junkies | 6 | 29-11-2003 22:59 |