| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Putten
| zijn en nog junkies die Battlefield 1942 Desert combat Spelen? (www.desertcombat.com), Ik vind en de beste BF1942 mod! post es wat jullie der van vinden
__________________ http://www.permafrost.cc |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 maart 2003 Locatie: Drachten
| ik speel OOK desertcombat veel leuke mods voor bf42 en ook leuke add-on komt er weer aan ik zal de geldknip alvast opzoeken.
__________________ SV net (mijn site) |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Geregistreerd: 14 februari 2003 Locatie: Heemstede
| Citaat:
![]() | |
| | |
| | #5 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Citaat:
) En zal binnenkort de DC mod ook even installen. Maar ik heb niet zoveel meer met online gamen. af en toe een spelletje is nog wel lache,maar ben geen dedicated lan gamer.
__________________ Dus... | ||
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 21 april 2003 Locatie: Amsterdam
| Op het moment is dat het fav. spel voor mij. Het is wel weer even wennen die 0.39 patch. Ik speel onder deze nick, mir4dor dus.... Ik zag eens "The Widow Maker [BE]" langskomen, ik neem aan dat dit niet "onze" TWM was....(of hij schaamt zich en schreef BE erachter :P ) Ook zag ik ene "Lampje" voorbij komen, vraag me af of dat CJ-Lampje was ?? Kee, ga ik ga nu maar eens online rossen ![]() |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| zal wel een belgische widow maker zijn, het is een wereldwijd netwerk van Widow-makers. iig ik speel ook geen BF, als je die naam bij Serious sam voorbij ziet komen, dan ben ik dat wel.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #10 (permalink) |
| dan blijven er geen mannen meer over ![]() Waar speel je altijd ?
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Citaat:
![]()
__________________ http://www.permafrost.cc | |
| | |
| | #13 (permalink) |
| weinig kans met zoveel mensen die spelen houden we het een beetje op NL servers ?
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Citaat:
![]()
__________________ http://www.permafrost.cc | |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 augustus 2003 Locatie: Arnhem
| 1e post op dit forum :P Ja DC heerscht, ik speel het regelmatig, al heb ik het idee dat ik de enige ben die een beetje oplet wat er gaande is, vaak zit ik alleen bij een vlag en dat kan natuurlijk nooit lang goed gaan. Liefste speel ik met vrienden op lanparty's, dan kan je nog es samen werken. Online ook wel eens met microfoon (teamspeak). Ik ben alleen bang dat iedereen die stinger massaal gaat gebruiken waardoor je niet langer dan 2 minuten in de lucht kan blijven ![]() |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [CiP] Project Alpha Desert | eXtreme | Casemod Project Logs | 26 | 4-07-2007 14:47 |
| FEAR Combat | Jensn | Software Junkies | 8 | 20-08-2006 14:38 |
| Het grote NFS:UG topic | eXistenZ | Software Junkies | 236 | 14-01-2004 19:58 |
| Het grote P2P Topic | Eergassie | Software Junkies | 17 | 30-09-2003 19:29 |
| Het grote PDA Topic. | Fleppuhstein | Hardware Junkies | 4 | 14-03-2003 12:01 |