| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 mei 2003
| Ik heb net een plantronics audio 90 door de bus gekregen, en het lijkt allemaal leuk, maar....ik heb toch nog het volgende probleem. wanneer ik gebruik maak van TS rc2 is er altijd een echo bij de ander en ook als de anders spreekt, krijg ik een echo van zijn stem. nu las ik dat dat zou kunnen omdat recording device op de mic ingesteld moet zijn. maar dat werkt bij mij niet, want alles staat op sb Audigy device en dat kan ik niet veranderen. Heeft iemand een idee om die verdomde echo eruit te krijgen?? |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 maart 2003 Locatie: Zutphen
| Voor de genen die niet weten wat teamspeak is. Teamspeak is een programma dat je toelaat om onder gamezz met elkaar te praten. Bijv: Als je dit gebruikt in ut en je doet 2on2 dan kan je mede door de stem zorgen dat je bij elkaar blijft dat werkt 10 keer simpeler dan met die fuck knopjes ![]() Gtrz crep8
__________________ HyPeR-X aka Crep8 |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 oktober 2003 Locatie: Internet
| zoiets heet rondzingen.. je moet gewoon even zien dat je de mic wat minder gevoelig zet.. eventueel de drempel voor sound activation omhoog brengen zodat ie minder snel reageerd... zelfde probleem kan ook aan de andere kant aanwezig zijn...
__________________ I'm BACK!!!!!! There is ONE DJ to rule them all !! |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Headset - Teamspeak | Mr. Neo | Hardware Junkies | 9 | 16-07-2003 18:18 |