| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 maart 2003 Locatie: Zutphen
| Hi guys Ik heb ff een vraagje ik heb ut en zoals sommige weten speel ik het veel maar nu heb ik een probleem wat ik niet op gelost krijg.Als ik ut opstart in direct3d of opengl dan krijg ik SUPER donker beeld en ook lijkt het wel of ik op een 486 zit te spellen er zitten helemaal geen grafiks meer in.Alles wat ik heb gedaan heeft niet geholpen (nieuwste nvidia drivers,bios nakijken,settings in ut veranderen,ut.ini veranderen,ut opnieuw instaleren, ut updaten naar versie 436,nieuwe ut renders downloaden (opengl.dll en direct3d.dll).niks wil helpen zijn er miss meer mensen die dit probleem hebben gehad ? het ligt niet aan mijn video kaart want return to castle wolfenstein speelt ie gewoon met veel detail en ook licht af. miss iemand die me kan helpen ? .:edit:. systeem is: msi kt3 aru 256mb ram amd athlon 1800+@1762mhz gf fx 5200 128mb thx alvast Grtz crep8
__________________ HyPeR-X aka Crep8 |
| | |
| | #4 (permalink) |
| alles staat op zijn helderst kan niet helderder het is geen gedownloade versie maar een gekochte versie ik speel hem normaal ook niet opengl maar in ik speel hem wel in d3d daar zou ie het toch wel op moeten doen ? hij deed het eerst ook wel maar nu niet meer ik snap er de ba*** van grtz crep8 |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Ik heb al 10 keer geprobeerd ut schoon te instaleren daarna de epic packs eroverheen en de update dit werkt altijd zonder problemen.maar nu doet ie gewoon geen ene fl***** meer.ini was aangepast omdat ik een lan servertje draaide enz. zodat je de packs kon downloaden van mijn pc.maar alles is nu standaard en doet het nog niet Grtz crep8 is nu nog niet op i-net geweest dus heeft nog geen vage map packs
__________________ HyPeR-X aka Crep8 |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Wâldpiek - Burgum
| Probeer eens een schone install en dan niet de update ik had met mijn unreal 2 the awakening een vervelend probleem met geknipper van details enzo Ik wist niet wat het probleem was, totdat ik een keer een schone install deed en niet de internet update uitvoerde
__________________ Wannabee moderator/crew |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Hi guys het probleem is inmiddels al weer opgelost k weet niet wat het was maar hij werkt weer gelukkig ![]() Moderators slotje aub denk dat het geen zin meer heeft om nog door te gaan of verwijder hem maar (redox)Cya all l8ter crep8 |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Putten
| slotje is niet echt nodig, misschien weet iemand wel waar het aan ligt, (toekomstige gevallen)
__________________ http://www.permafrost.cc |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 16 augustus 2003 Locatie: Noordwijk
| had het probleem ook... was over na overwrite van OPENGL renderer... download: http://unreal.epicgames.com/files/UT...Drv-090602.zip
__________________ SpecS: http://specs.tweak.to/8295 |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| na instalatie nieuwe videokaart geen beeld meer. | george | Hardware Junkies | 34 | 17-04-2007 23:39 |
| Geen beeld meer | shiftie_m | Hardware Junkies | 7 | 9-10-2005 13:25 |
| Geen beeld meer | Budgie | Hardware Junkies | 5 | 27-01-2004 19:22 |
| geen beeld meer | delicious112 | Hardware Junkies | 18 | 27-01-2004 18:04 |
| Geen beeld meer? wat moet ik doen. | black magic | Hardware Junkies | 25 | 11-11-2003 10:46 |