| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 mei 2003 Locatie: Holland
| Heey all, Ik zit nu al een paar dagen te kloten met me besturings systemen, dit komt omdat ik een Abit NF7-S gekocht heb en die nog langzamer is als me oude kt333, heel vaag dus...En nee er is niets kapot, want in benchmarks doet ie het wel normaal zoals het hoort... Maar okeej, hier mijn vraag: Ik heb net win2k geinstaleerd, maar welke direct X past daar het beste bij? De 9.0 zooi hoef ik niet, want dat ondersteunt me kaartje niet en veel programma's ook niet, dus dat zou me systeem alleen maar langzamer maken... Ik heb er nog geen 1 geprobeerd, want als je dr een probeert blijft altijd in je systeem staan... Alvast bedankt, ReDdEvIL... |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Dat maakt toch helemaal niet uit...Ik zeg al, me kaartje ondersteunt 9.0 niet, en andere programma's die ik wil gebruiken ook niet, denk aan 3dmark 2001se... Maar voor de mensen die het willen weten: XFX gf4 mx 420, een brak kaartje dus... |
| | |
| | #4 (permalink) |
|
| df 4mx ondersteunt nie eens dx 8.1 hardwarematig dus dat is wel klote voor je maar ik had er gewoon 8.1 opgezet als je er geen 9.0 op wil en 9.0 werkt ook goed bij de pc van me pa hoor en die heeft een radeon 9100 pro ook een klote ding dus of zoals jij het noemt een brak kaartje |
|
| | #5 (permalink) |
| Okeej, laat ik iets duidelijker zijn, ik wil dus geen direct X 9.0, maar direct X 8.1, maar welke van al die zooi, je hebt zoveel verschillende, welke is het beste? Het vage is, me neef zei ook al, hij ondersteunt 8.1 niet, maar dat doet ie dus wel... En je pa zal wel geen high end user zijn denk ik, ik trek het beste uit me pc...daarom heb ik ook een Abit he... ![]() |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 juni 2003 Locatie: @myhouse
| je kaartje wordt op alle fronten ondersteund bij dx8.1 behalve de nieuwere vertex en pixel shaders daarom pakt ie hem en dx9.0 heeft weer nieuwere en weer andere features die jouw kaartje helemaal niet meer ondersteunen |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Zwolle
| gewoon 9 nemen. ik zie niet in waarom je het niet zou doen. 9 heeft geoptimaliseerde DX8.1 interfaces, net als dat DX8.1 geoptimaliseerde onderdelen van oudere versies heeft. mijn kaart (een GF4Ti4200) ondersteunt ook geen DX9, maar ik heb het er wel op staan, simpelweg omdat het toch een beetje sneller is dan DX8.1 |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Ik neem 9.0 dus niet, want hij ondersteunt dan 3dmark 2001se niet... En nog wel meer, en hij ondersteunt het niet helemaal, en dit zeg ik uit ervaring, vaak genoeg format c: moeten typen... Ik denk dat dat de meest gebruikte direct X dl van microsoft, die zal wel het beste zijn, denk ie niet :P |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Zwolle
| Citaat:
| |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| MSdos prompt venster sluiten direct na het openen. | N34X | Software Junkies | 11 | 31-05-2004 23:54 |
| 3dmark2001SE i.c.m direct X | Speedyweedy15 | Software Junkies | 6 | 9-01-2004 23:52 |
| [IA] Rainbow leds, direct aan te sluiten op 5 volt. | darkice | Shop Junkies | 4 | 29-10-2003 16:35 |
| GF2 & direct-x 9 | Goodfellas | Hardware Junkies | 5 | 3-06-2003 19:35 |