| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: Breda
| ik zoek een visualisatie programma dat: - gelijke of zelfs betere visualisaties genereert als WMP of WA - moet zen sound input kunnen halen uit de line in (microfoon) - zen visualisaties fullscreen kan reproduceren mbv een beamer zonder dat je akelige menutjes ziet (evt in een double of triple screen set upje, 2 schermen en een beamer, de beamer doorlussen op de vga en die dan op kloon en die als sec. scherm instellen en een ander scherm op de dvi/tv out als prim. scherm; en dan xtended buroblad dan zie je op beamer scherm en op sec scherm het zelfde dus als ik dat progje dan op dat sec scherm laat draaien heb ik nog gewwon men buroblad maar zie ik op de beamer ook de visualisaties) bvd
__________________ Your personal JackAss Tatuut, brantweer! |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Zwolle
| Geiss (eerste versie) screensaver!! www.geisswerks.com edit: werkt trouwens volledig op CPU power, maakt nie uit of je een S3trio 2MB of een GeForce FX5900 256MB hebt, maar of je een heeeeeel veel GHz proc hebt. bij mij looptie precies goed in full screen (met 100% oppervlak gebruik) @ 800x600x32 op een Athlon XP2000+ (winamp plugin versie that is) |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Beter brand programma gezocht. | Don Zalmrol | Software Junkies | 16 | 2-06-2006 22:27 |
| 3D ontwerp programma voor casemods gezocht. | eXistenZ | Software Junkies | 12 | 14-07-2005 12:02 |
| Gezocht: KDE FTP Programma | eXistenZ | Software Junkies | 5 | 13-10-2004 07:46 |
| 3d programma gezocht | Ice T | Software Junkies | 13 | 12-10-2003 14:13 |
| Gezocht: Software programma om printplaten te ontwerpen. | Soefkenijn | Elektronica Junkies | 12 | 9-06-2003 04:23 |