| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 juli 2003 Locatie: Earth
| HOI !, Ik ben nu een beetje aan het klooien met dos, en ik wou graag een bericht kunnen sturen over mijn netwerk. Als ik in dos intyp net send dan moet ik de computer naam invullen enzo. alleen ik zou niet weten op welke volgorde en met welke characters ! WIE KAN JE ME HELPEN ?? THX |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Precies wat ik zeg! Als de te bereiken pc de naam "computer1" heeft: Code: Net send computer1 hallo als die pc ip adres 192.168.0.11 heeft (bijvoorbeeld) dan wordt het Code: Net send 192.168.0.11 hallo
__________________ Dus... |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Zwolle
| dat is eigenlijk niet DOS. gewoon een deel van windows, dat je kan aansturen vanaf de NT Command Prompt. als je het in native DOS zou starten, zou het proggie zeggen dat hij Win32 nodig heeft om te werken. |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Citaat:
hehehe
__________________ Dus... | |
| | |
| | #9 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Zwolle
| Citaat:
het is gewoon zo, in NT based Windowsen zit geen DOS meer. slechts een op DOS lijkende command prompt. | ||
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Kun je 5.1geluid over UTP sturen? | Pietjuh | Elektronica Junkies | 7 | 5-08-2004 11:05 |