| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Ik was gisteren vliegtuigen aan het spotten en heb toen wat fotoos gemaakt, maar op mijn cam zit een "Tungsten" modus waarmee alle kleuren naar blauw worden afgerond. Op de een of andere manier is ie op die Tungsten-modus gaan staan, en zijn al mijn pics veel te blauw geworden. Enkele fotoos zijn echter gewoon normaal genomen. zo hoort ie dus te zijn dat is dus veeel te blauw Ook heb ik de foto in me avatar gisteren genomen en die is ook nogal blauw. Nu heb ik wel fotoshop en corel 11 etc. maar daar kan ik niets mee :P dus nu is mijn vraag van hoe kan ik dit retouchen zodat het blauw word vermindert? graag een beetje duidelijk ik heb nog bijna nooit in fotoshop of corel 11 gewerkt, dus klik op het kwastje en dan ... heb ik niet zoveel aan, vertel dan ook even welk kwastje ![]()
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 oktober 2003 Locatie: Internet
| gebruik dan ook paint shop pro 7 of hoger.. gebruik de colorbalancer en je kunt bijna alles corigeren.. doe het zelf ook veel... en het is jammer dat mijn host down is anders zou k je even een beter gebalanceerde versie van je pic laten zien.. ik mail hem wel even naar je toe...
__________________ I'm BACK!!!!!! There is ONE DJ to rule them all !! |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Ik ga er vanavond mee aan de slag, dan kijk ik even hoe het uitpakt!
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Muis met blauwe led | mstr | Elektronica Junkies | 3 | 10-09-2004 21:45 |
| Keyboard mod... blauwe ledjes... | KoRnTimmie | Casemod Junkies | 26 | 24-03-2004 16:35 |
| Blauwe power button!!!! | FreeStyle | Elektronica Junkies | 15 | 4-10-2003 19:40 |
| [LED] Spanning voor 4 blauwe ledjes | Fleppuhstein | Elektronica Junkies | 16 | 17-08-2003 13:59 |
| blauwe ledjes bij mentos | Delslet | Area 1337 | 12 | 21-05-2003 09:56 |