| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 mei 2003 Locatie: Heemskerk
| Dit is een vette glockBUG, werkt wel heb het al geprobeerd maar wordt in clanwar gezien als cheat (logische is gewoon exploit maken van bugs) maar in een public kan je mensen goed gaan fokken ermee haha. Denk dat iedereen wel weet hoe je hem played. http://www.xs4all.nl/~pcommand/files/glockBUG.zip |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Hoezo ??? dit is gewoon een bug, staat zo wie zo al op het internet en als je de fun er niet van kan inzien...dan snap ik dat niet echt. Skywalken is toch ook een bug ??? kent ook iedereen... Ik zie het probleem niet wat er erg aan is ik play counterstrike ook al 3 jaar en ben ook vel tegen cheaten en dat soort shit. Maar dit is gewoon fun dus..... |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 maart 2003 Locatie: Drachten
| dus... als iemand fijn de hele map rond te airwalken dat vindt je goed ??? Nou ik heb een pishekel aan cheaters, en dit vind ik soms ook op een randje van cheaten dus laat ik het zo zeggen: GA EEN ANDER FORUM MET DEZE ZOOI BESMEUREN :P
__________________ SV net (mijn site) |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Tijdens een war doe je zoiets ook niet, op een public kom op zeg, zie de fun er effe van in...en trouwens wat heeft airwalken voor zin ??? niks je kan geen kant op en je bent 1 schietschijf je kan nergens achter schuilen. Want je kan de hele map niet AIRWALKEN SEBAS. En als jullie nog steeds op public's spelen....NEWS FLASH je krijgt geen skills door public's. Ga effe wat gather's doen en pcw's dan leer je tenminste csen. Gaan jullie eerst maar wat lan's bij wonen en win effe een zooi comp's en ga dan oordelen wat cheaten is en niet. Dit is cheaten ja, maar weet iemand van jullie hoe je die glockBUG uitvoerd ??? Volgens mij niet, en deze "cheat" is zo overduidelijk die kan je gewoon niet gebruiken in een war of combo's op een lanparty. Dit is voor de FUN jezus....dat jullie dat niet door hebben. Jezus wie begint er hiero nou over cheaten... |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Geregistreerd: 19 februari 2003 Locatie: hulsberg city
| Citaat:
CS is een mod voor Halflife, gaan jullie dat dan ook cheaten noemen??? "neej, want cs roeleert" <--- nou dan! niet zeuren, pi3tje uit hier zijn mening, en hij vind die bug fun! laat hem gewoon! auwieje... waar men zich hier druk om maakt ![]()
__________________ Peugeot Speedfight 2 lcdd ownage! Incl. Snelle Malossi setup :w | |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 maart 2003 Locatie: Drachten
| nou in de MEER dan 3 jaar dat ik CS speel doe ik NIET aan cheats en niet aan EXPLOITS/BUGS Dit is gewoon geen fun misschien mijn mening maar ik ben zeker niet de enige. Dan ook op public heb je skills, die houdt je dan op peil. En dna last and NOT least wat heeft dit zowiezo op de software junkies te zoeken dit hoort of op de Area... of lekker NIET op Casejunkies :P
__________________ SV net (mijn site) |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 maart 2003
| ik speel al meer dan 3 jaar unrea ltournament isntagib, in dei tijd heb ik ook heel wat bugs ontdekt maar die grbuik je gewoon niet omdat je een spel speelt voor de fun ! En als je dat doet is het voor de anderen geen fun meer. |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Geregistreerd: 19 februari 2003 Locatie: hulsberg city
| Citaat:
__________________ Peugeot Speedfight 2 lcdd ownage! Incl. Snelle Malossi setup :w | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| counterstrike CZ probleem. | modder.exe | Software Junkies | 1 | 21-08-2004 12:19 |
| Voor de mensen die van Counterstrike houden | Area 1337 | 7 | 30-09-2003 07:32 | |