| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 21 juli 2003 Locatie: etten-leur
| ik heb een graphics lcd in mijn case gemaakt ,maar nu wil ik er foto's en filmpjes op afbeelden. ik heb al verschillende dingen geprobeerd , maar kom er niet echt uit . is er iemand die hier ervaring mee heeft en mij op weg kan helpen. greetz drixske |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 oktober 2003 Locatie: Internet
| laten we het eerst eens hebben over welk grafisch display (resolutie??) en daarna dat ie mischien wel zo'n kleuren ding heeft uit een video of foto camera... zoja dan kun je hele leuke dingen doen.. ik heb er ooit wel een interface voor gezien...(OFFTOPIC) maar iig vertel ff wat meer over je display want we kunnen niet ruiken waarom het niet werkt..
__________________ I'm BACK!!!!!! There is ONE DJ to rule them all !! |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 21 juli 2003 Locatie: etten-leur
| het is niet dat mijn display niet werkt , maar ik zie demos waar bewegende beelden op displays worden getoond en fotos. maar ik weet niet welke software je gebruikt om zoiets te maken. mijn display komt van modwarehouse.com af 240x128 pixels en is white/blue |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Oegstgeest
| Zover ik weet kan je geen mooie digitale foto's op je lcd zetten. Bedoel je dit soort foto's: http://www.lcdpics.tk/ |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Wierum, N-O Friesland
| Ik heb nog wel het proggie ' Bitmap2LCD' van xerix op mijn HDD staan, dat doet wat jij wil: een 240x128pxl BMP filetje op je GFX display tonen. Neem morgen maar ff MSN kontakt met me op, transfer ik het wel ff naar je. Is een freeware/beta proggie. hier stond het proggie: http://users.skynet.be/bk234359/LCD/Site/software.htm
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Geregistreerd: 19 februari 2003 Locatie: hulsberg city
| Citaat:
![]()
__________________ Peugeot Speedfight 2 lcdd ownage! Incl. Snelle Malossi setup :w | |
| | |
| | #8 (permalink) |
| nou ik ben dus nu bezig of ik dat ding van mijn seg game gear niet kan inbouwen.. ben alleen aan het puzzelen met de interface.. want er zit wel een bepaald patroon in.. maar helaas heb ik de TV tuner van sega game gear niet... anders had ik het wel erg snel kunnen fixen.. dus als iemand nog zo'n ding heeft en hem wel kwijt wil tegen betaling.. laat het me weten... want met die TV tuner lukt het me waarschijnlijk wel om een AV signaal er op te zetten.. so have fun ![]()
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 juni 2003
| Ik ben nu bezig met een programma voor de 240x128 t6963c dat avi filmpjes (divx) op het display weergeeft. Nog niet alle divx filmpjes zijn af te spelen omdat ze te zwaar zijn voor de pc. De computer is dan ook bijna constant data naar de printerpoort aan het sturen. Mijn Athlon XP 2000+ kan sommige divxjes die van een dvd geript zijn met maar 1 frame per 3 seconden weergeven , andere werken wel goed. Filmpjes van bijv cartoons en manga die een lagere bitrate hebben kan hij makkelijk met 20 fps weergeven. Filmpjes die al 240x128 zijn zouden redelijk snel weergegeven moeten worden.Ik ben nu bezig met een methode die het hopelijk 2x zo snel maakt. Eventueel kan ik het programma nog een hogere prioriteit geven voor een beter resultaat. Realiseer je wel dat het redelijk wat processorkracht kost om zo'n filmpje weer te geven, omdat het versturen van data via de printerpoort niet optimaal is. Wat er nog moet gebeuren: - Niet alle avi filmpjes werken, reden onbekend. Ik moet nog van de filmpjes die niet werken uitzoeken wat de framerate, codec, bitrate enz is. - Het programma moet sneller kunnen. Ik ben nu hard bezig om het sneller te krijgen. - Ik wil nog methoden toepassen om de beeldkwaliteit te verbeteren. Een donkere scene geeft bijvoorbeeld een bijna helemaal zwart beeld. Het lastigste hieraan is dat het snel moet zijn. - Het heeft nog een paar kleine bugs (they seem to be spreading) HULP WELKOM --> Als iemand weet hoe de dlportio component werkt in Delphi dan hoor ik dat graag, ik heb namelijk nog wat probleempjes om hem helemaal werkend te krijgen !!!! Er is dus nog redelijk wat te doen voordat het programma af is. Helaas kost programmeren ook veel tijd. Toch wil ik dat de bugs verwijderd zijn voor ik het programma vrijgeef. Ook ga ik over een paar dagen nog op vakantie dus zal het project even stil liggen. Misschien dat ik nog voor het einde van Mail.eve's inkoopactie een redelijk werkend prog heb.Support voor andere controllers zal komen als alles werkt. Helaas heb ik nog geen schermpjes om dit te testen. (Misschien heb ik binnenkort geld voor een sed1335 display van mail.eve ) |
| | |
| | #11 (permalink) |
| ik blij dat ik gewoon mijn game gear kan pakken en er dan een tuner in kan drukken met AV ingang... dus een videokaart pakken met extra av uit.. en klaar is kees.. ten minste als ie dual view is... maar ik heb nog niet zo'n tuner.. dus iemand nog een tuner van een sega game gear in de aanbieding???? is tenminste wel kleur.. lijkt me wel gaaf...
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| tft display | snake526 | Area 1337 | 4 | 27-06-2006 11:44 |
| Mhz display | Boogiman | Elektronica Junkies | 17 | 4-05-2004 19:58 |
| [FOTO'S] [vet] @ far cry the party 2 | tongue_of_colicab | Area 1337 | 11 | 20-04-2004 11:21 |
| LCD Display. | --== BlackGear ==-- | Elektronica Junkies | 1 | 16-10-2003 14:30 |
| Foto's van Bart_Banaan | Bart_Banaan | Events Junkies | 22 | 31-07-2003 15:19 |