| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Wâldpiek - Burgum
| Ik heb van iemand op internet een avi filmpje toegestuurd, maar dit filmpje kan ik niet afspelen. Mijn systeem heeft niet de juiste codecs, ik heb de gjpg codec nodig. Nou heb ik al in meerdere zoekmachine's gezocht en ik heb al een berg avi players geinstalleerd maar niet één die deze codec heeft. Kunnen jullie me helpen?
__________________ Wannabee moderator/crew |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 juni 2003 Locatie: Eeklo, België
| http://users.pandora.be/fr3d0/3/Video%20codecs.rar probeer deze es. Ik gebruik deze al een lange tijd en ik ben nog geen enkel formaat tegengekomen dat ik niet kon afspelen
__________________ Better to let people think your a fool then to open your mouth and remove all doubt |
| | |
| | #9 (permalink) |
|
| ik ben nog nooit wat tegengekopen wat ik niet kan afspelen ik gebruik maar 3 players windows media player, quick time en winamp mediaplayer kan trouwens ook divx afspelen dus dat is onzin om die ook te nemen je kan hem ook in je shared folders plaatsen van kazaa kazaa speelt ook heel veel af. |
|
| | #12 (permalink) | |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Wâldpiek - Burgum
| Citaat:
Kan je die codecs ook vinden op je eigen pc en oversturen?
__________________ Wannabee moderator/crew | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Waar te vinden: goedkope PC60 | ModKid | Hardware Junkies | 6 | 20-08-2004 17:22 |
| waar kan ik (gratis) mandrake vinden? | grim | Software Junkies | 2 | 10-08-2004 15:41 |
| Welke codec ? | tongue_of_colicab | Software Junkies | 8 | 11-01-2004 22:12 |
| Waar kan ik een goeie magneet kaart lezer vinden. | inanc_gangster | Area 1337 | 6 | 15-12-2003 19:42 |