| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 oktober 2003 Locatie: Internet
| als je de computer alleen met mp3's gebruikt of er dan ook nog DVD's mee afspeeld moet hier een gaan kijken... http://www.litepc.com/ deze software kan zelfs je computer in 10 seconden W98 laten booten...(wat de site zegt dan) .. maar dat betekend dus ook dat er een boel functie's uit windows zijn gegooit die je toch eigenlijk in dit doeleinde niet gebruikt... |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Wil je het nog mooier? dat als je in Word bezig bent en er geen zin meer in hebt, de pc uitdoet, en de volgende keer dat je opstart Word in de startbalk staat, en je werk er nog is? Dat WMP of WinAmp verdergaat met spelen waar ie gisteren gebleven was? Dat je pc in ongeveer 5 sec. met XP opstart? Dat kan (ik met m'n asus a7v8x-x bordje) als je hem in standby zet. PC uit, echt uit, maar wel in 5 sec boten :P
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #4 (permalink) |
| euhm.. dj tw@n ik denk niet dat je helemaal gelijk hebt.. want de dingen die je niet gebruik.. zoals alle voorbereidingen voor word en dat soort stuff.. maar ook alles wat te maken heeft met internet explorer word er dacht ik uit gehaald... het is dus een versimpelde versie van windows... en ik dacht dat er echt op is gemaakt om zich vooral te richten op snel opstarten>> mp3's spelen, cd draaien, of filmpje kijken.. maar voor de rest zijn een boel onderdelen verwijderd.. anders kan de setup file ook niet van 230 Mb naar 70 Mb gaan...
__________________ I'm BACK!!!!!! There is ONE DJ to rule them all !! |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 maart 2003 Locatie: vlijmen
| als je alleen maar winamp of een dvd player op wil starten is het wel leuk, maar meestal wil je ook wel andere dingen doen met een pc, of je moet hem als autoradio gebruiken :P
__________________ Put your hand on a hot stove for a minute, and it seems like an hour. Sit with a pretty girl for an hour, and it seems like a minute. THAT'S relativity. - Albert Einstein |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Citaat:
ja dit is leuk als je computer klaarmaakt voor mp3 doeleinde of idd als autocomp..
__________________ I'm BACK!!!!!! There is ONE DJ to rule them all !! | |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Ik heb idd een PC voor in mijn auto en dit leek me best interesant, alleen heb ik een ruft hekel aan 9x OSes, en de NT types zijn nog beta en niet downloadbaar. Mischien ooit nog es. :P
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Wâldpiek - Burgum
| bootvis is er ook, die is voor xp Ik ben niet een fan van dit soort software http://www.microsoft.com/whdc/hwdev/...t/BootVis.mspx
__________________ Wannabee moderator/crew |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| pc boot niet | Psylocibine | Hardware Junkies | 14 | 20-09-2007 23:25 |
| goede snelle kazaa lite | Mr. Neo | Software Junkies | 14 | 20-12-2003 13:14 |
| BOOT Windows XP | AxeV | Software Junkies | 13 | 23-06-2003 14:18 |
| pc boot pobleem | sapphire | Hardware Junkies | 6 | 22-05-2003 16:55 |
| Het grote leuke nieuwe snelle, en goede hardware topic. | T-Mug | Hardware Junkies | 1 | 15-03-2003 19:46 |