| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 mei 2003 Locatie: Eemnes
| Vroeger had ik een proggie voor CS waarmee je tegen bots speelde, maar ben de naam kwijt, weet iemand hoe dat proggie heet?
__________________ Athlon XP 3000+ Peak Radeon 9800SE TwinMOS 256 DDR PC2700 Asus A7V600 |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Geregistreerd: 22 mei 2003 Locatie: Lommel --> Limburg --> België
| Citaat:
speel online. wel wat moeilijker maar daar leer je veel meer van :P
__________________ Good evening Mr.Gates, I!ll be your server today!! | |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 maart 2003
| -als je even op lowband zit -je met 2lan wilt spelen, maar 1vs1 niet leuk vind -mensen haten noobs die maps ni kennen, BS's ni kennen, en andere vaardigheden niet kennen => bots kan training zijn ... maar anders: speel online! bots zijn nooit zo slim als tegenspelers op internet, en soms zijn bots voorspelbaar... |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Geregistreerd: 22 mei 2003 Locatie: Lommel --> Limburg --> België
| Citaat:
__________________ Good evening Mr.Gates, I!ll be your server today!! | |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 mei 2003 Locatie: Eemnes
| Normaal speel ik het wel online, maar heb mijn videokaart verkocht, ga morgen een nieuwe kopen, en speel nu op een oude laptop met 133 Mhz, en 63 ram, en als ik danonline speel heb ik een ping van 300, en das niet fijn, tevens moet ik de resolutie op 400 x 300 zetten
__________________ Athlon XP 3000+ Peak Radeon 9800SE TwinMOS 256 DDR PC2700 Asus A7V600 |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 maart 2003 Locatie: Drachten
| je speelt tegen bots omdat je weet dat ze cheaten... Online doen ze het ook bijna allemaal maarja daar weet je het niet zeker....
__________________ SV net (mijn site) |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Wâldpiek - Burgum
| Ik speelde weleens quake 2 of red factions op internet Dat was eerst altijd leuk, tegenwoordig is er geen reet meer aan ineens komt er iemand vliegend voorbij die niet doodgeschoten kan worden nou dan vind ik er echt niks meer aan, ik speel nu nooit meer vanwege die vervelende cheaters
__________________ Wannabee moderator/crew |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 juli 2003 Locatie: Warnsveld
| In to hadden we een keer een cheat waarbij anderen suici konden typen. De cheater reageerde dan met I am a little frightend bunny I own you all and now I will commit suicide. DOOD Was zo lachen. van die noobies die niet weten waarom ze dood gaan ![]()
__________________ Hoi mam! Nee ik maak het niet stuk, ik repareer het alleen, oh het was niet stuk? :P Pooh heeft een kraampje met 2de hands spulletjes! |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 18 maart 2003
| Helaas kan ik hier de lol niet van inzien interstice, mensen die cheats spelen gebruiken tijdens het online gamen mogen van mij allemaal gebanned worden. Dus al is een cheat nog zo grappig het is gewoon "not done". Persoonlijk ben ik er ook niet echt fan van als mensen anderen uit maken voor n00b. Online gamen doe je voor de fun, en we moeten allemaal ergens beginnen. Dit is trouwens allemaal niet zo serieus bedoelt als het klinkt maar ik wil gewoon ff mijn mening kwijt. Trouwens met betrekking tot bots, ik heb zelf gebruik gemaakt van podbot, in het begin wel lachen maar de skill van die bots is echt verschrikkelijk. Ze geven je een hs van een belachelijke afstand, maar de andere keer staan ze vast in een hoekje de verkeerde kant oplopen. Als je het spel wilt oefenen kun je beter naar een server gaan waar beginners komen en waar betere spelers geweerd worden. Weet alleen ff geen IP anders had ik die wel ff gegeven. |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 juli 2003 Locatie: Warnsveld
| Ach cheaters heb je overal. Maar ik heb liever dat ze dan gewoon herkenbaar zijn en niet dat ze het voor skill uitgeven want daar kan ik echt niet tegen.
__________________ Hoi mam! Nee ik maak het niet stuk, ik repareer het alleen, oh het was niet stuk? :P Pooh heeft een kraampje met 2de hands spulletjes! |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 mei 2003 Locatie: Horst
| Tegenwoordig word er veel te veel gezeken over cheators!!!!! Als iemand echt cheat dan merk je dat wel! bv. speedhack, of aimbot, of airwalk. Maar als ik ergens speel, en ik maak een paar headshots 8er elkaar, dan is het gelijk vna: CHEATER, en daar kan ik echt niet tegen!
__________________ Abit nf7 rev. 2 | amd xp 2500+ Barton AQXEA 0330 @ 2480 mhz | 512 mb twinmos pc3200 Asrock kt266 | amd xp 1800+ T-bred-b DLT 3010 @ 1833 mhz | 256 mb kingston pc2100 |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 18 maart 2003
| Zou ik vind niet dat er te veel gezeikt wordt over cheaters. Maar als ik ergens speel en ik word utigemaakt voor cheater reageer ik er nog niet eens op. Meeste servers waar ik speel o.a. DEMON UK 1 t/m 12 hebben admins. Als ze vinden dat ik cheat halen ze er maar een admin bij en die bant me maar. Laten we het zo zeggen als mensen je uitmaken voor cheater is dit een compliment want dit wilt namelijk zeggen dat je 1337 skills hebt. :P Of veel geluk natuurlijk :P |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| specs van bots veranderen in UT2003 | Mr. Neo | Software Junkies | 2 | 31-10-2003 11:15 |