| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 december 2002 Locatie: Wierum, N-O Friesland
| Hoi, Ik heb een 20gB schijf vol met MP3 files uit een van mijn PC's gehaald (een P3-500, Win2K pr en heb deze in een andere case gezet (AMD Duron 1,3, XP Pro + SP1).Nu kan ik de gegevens op die schijf met MP3s niet lezen in de nieuwe PC. De schijf wordt wordt wel herkend in XP, ik zie een nieuwe 'E' schijf van 20gB HDD in 'Deze Computer' Als ik hem wil openen(door er op te klikken) staat er 'toegang geweigerd'. Als ik de schijf wil openen met het programma 'PC Inspector File Recovery' dan krijg ik een 'access vilolation' Heeft iemand enig idee hoe ik die MP3s kan inlezen, of hoe ik die schijf toegangkelijk voor het systeem jkan maken? O ja, terug zetten in de ouwe PC kan niet, daar zit nu een ander besturings systeem op. (was W2K, nu zit er Linux op)
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M |
| | |
| | #2 (permalink) | |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: zelzate, belgica
| Citaat:
bij de andere windowsen word het d8 ik volgens FAT32 opgeslagen. het word dus overbrengen via lan of internet :s
__________________ pcatom.be | |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Citaat:
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF | |
| | |
| | #4 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Citaat:
Diskettes werken met Fat16 Win 3.1x, Win9X, en winXP HOME, werken met Fat32 Win NT werk alleen met NTFS Win 2000, Win XP PRO, Win 2003, werken met Fat32 en NTFS
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF | ||
| | |
| | #5 (permalink) |
| De schijf is idd in NTFS systeem ingedeeld. Thanx voor het wachtwoord-tip, die ga ik ff proberen. Ik kan de schijf trouwens wel back-uppen, en dat ben ik nou aan het doen, een backup bestand van de inhoud van de E: schijf aan het maken op de C: schijf, en die back-up zet ik dan terug op de C: schijf.... kijken of het werkt ![]()
| | |
| | #7 (permalink) |
| Paswoord truuk lukt niet... Ik heb een account met root-rechten gemaakt, met zelfde naam & Pass, maar helaas... werkt nietNog erger, het back-uppen zoals ik beschreef, werkte! Maar nu heb ik een 20gB grote map op mijn C: schijf staan die ook niet toegankelijk is, en die ik ook niet kan verwijderen.... ![]()
| | |
| | #9 (permalink) |
|
| misschien heb je iets aan deze topics? (zelfde password, zelfde username blijkt niet voldoende te zijn) http://gathering.tweakers.net/forum/...essages/600766 http://gathering.tweakers.net/forum/...sages/361564// |
|
| | #10 (permalink) | |
| Gelukt!! Citaat:
gelukt!! Thanx !!! Dat waren de tips die ik nodig had! ![]() 20gB aan MP3's gered! (mijn 400 CD's die ik zelf stuk voor stuk heb geript-geen downloads ertussen)
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M | |
| | |
| | #12 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Putten
| Citaat:
jaja, ontken et maar je hebt heus wel wat gedownload ![]()
__________________ http://www.permafrost.cc | ||
| | |
| | #13 (permalink) | |||
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Blija City, near BB.
| Citaat:
![]()
__________________ Windows 3.1 not found: (C)heer, (P)arty, (D)ance? | |||
| | |
| | #14 (permalink) | ||||
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Putten
| Citaat:
![]()
__________________ http://www.permafrost.cc | ||||
| | |
| | #15 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Oegstgeest
| Citaat:
![]() | ||
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Wat betekenen deze RAM gegevens? | Jordi | Hardware Junkies | 2 | 13-12-2005 21:01 |
| Data overzetten naar nieuwe Hd | toetje | Software Junkies | 6 | 19-02-2005 16:31 |
| Bestanden overzetten met 1394 | masterwebber | Software Junkies | 16 | 18-04-2004 21:19 |
| 128x64 Grafisch LCD zonder gegevens? | Thunderman_303 | Elektronica Junkies | 11 | 24-08-2003 22:42 |