| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 maart 2003 Locatie: Den Ownage
| De laatste tijd als ik me pc wil opstarten, dan krijg ik eerst mn normale opstart schermen, en dan krijg ik 0.1 seconde een blauwscherm, die snel weer ocerflitst. Dan start die automatisch weer opnieuw op. Dan krijg ik een keuzemenu: Opstarten in veilige modus Opstarten in veilige modus met netwerk mogelijkheden Opstarten in veilige modus met dosprompt. Opstarten met de vorige instellingen die werkten Windows normaal opstarten. Dan kies ik: Opstarten met de vorige instellingen die werkten. Dan weer restart dan weer keuze menu. Dan kies ik weer: Opstarten met de vorige instellingen die werkten, en dan restart die weer, en dan start die hem pas op! Specs: Win Xp Pro NL Service Pack 1 |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Nee, dat werkt niet. Maar als ik nu vlak naar het opstarten in het logboek kijk van WinXp. Dan zegt hij dit: Bron: ACPI Beschrijving: AMLI: ACPI BIOS probeert naar het ongeldige I/O-poortadres 0xcf8 te schrijven, dat in het beschermde 0xcf8 - 0xcff-adresbereik ligt. Dit leidt mogelijk tot een instabiel systeem. Neem voor technische ondersteuning contact op met de leverancier van het systeem. Zie Help en ondersteuning op http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp voor meer informatie. Wie kan me helpen? |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 mei 2003 Locatie: Holland
| Instaleer windows is opnieuw, misschien kan dat helpen... Anders ga je ff naar deze computer, rechtermuis, instellingen, geadvanceerd, opstart en herstel instellingen(instellingen)...schakel besturingssystemen weergeven uit, herstel opties uit en gebeurtenis in het logboek vastleggen ook uit en automatisch opnieuw opstarten ook... ik denk dat het zo wel moet helpen... |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Nou ik heb gedaan wat Eergassie zei. Maar dat helpt helemaal niet. Nu krijg ik een blauwscherm met opstarten, met een foutmelding (die ik ook in me logboek kan zien). Weten jullie misschien hoe dit kan komen??? |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| en bij een NT based OS moet je echt formatteren! Over de vorige installatie heen installeren werkt niet. De windows XP setup in DOS kan je HDD formatten. Er staat dan zoiets: Partitie formatteren als FAT32 Partitie formatteren als FAT32 (snel) Partitie formatteren als NTFS Partitie formatteren als NTFS (snel) Geen wijzigingen aanbrengen in de huidige partitie. Kies hier Partitie formatteren als NTFS.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Opstart probleem | Biokipje | Hardware Junkies | 2 | 15-11-2007 20:21 |
| Opstart probleem | Yeorz | Hardware Junkies | 14 | 16-03-2005 21:41 |
| [SuSE 9.1 Pro] Opstart problemen | eXistenZ | Software Junkies | 6 | 14-08-2004 22:41 |
| Lockups en opstart problemen | Eergassie | Hardware Junkies | 6 | 16-01-2004 17:34 |
| Opstart Probleem.. | R-core | Hardware Junkies | 13 | 17-03-2003 20:41 |