| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Wâldpiek - Burgum
| Gisteren starte ik mijn computer op en toen kreeg ik tijdens dat opstarten het scherm dat de pc het D station even wou nakijken. Nou ik drukte toen door want dan heeft volgens mij weinig zin want er is niets aan de hand. Even later moest ik me pc opnieuw opstarten en lette ik niet zo op terwijl dat in zijn gang was en begon de computer zelf aan de scandisk. Toen dat gebeurde zag ik een heleboel woorden flitsen door beeld vliegen waaronder het woordje wordt verwijdert zo nu en dan stond. Resultaat: Op de gecontroleerde schijf stonden de 44 afleveringen van de tv serie Red Dwarf en een boel andere zooi, als ik het zo goed bekijk zijn er door scandisk een aantal afleveringen verwijdert en bijna allemaal hebben ze een verknoeide naam waardoor ik niet meer weet welke welke is. Er staan nu ~ in de naam. Hoe kan dit, mag XP dit doen, is dit terug te draaien? De schijf is een WD van 40 gig en de bestandsindeling is FAT32 De rest van me hardware lijkt me overbodig omdat XP het doet en omdat ik het eens eerder heb gehad.
__________________ Wannabee moderator/crew |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Zwolle
| komt omdat je Fat gebruikt. als je dan scandisk draait, en scandisk ziet te lange bestandsnamen (meer dna 255 tekens) dan kort hij ze af nar Dos format (8.3 filenames) onder NTFS heb je daar geen last meer van |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Citaat:
en waarom heb ik die bestanden een kleine 2 jaar op me pc kunnen hebben en is dat toen nooit gebeurd dan? scandisk heeft wel vaker gedraait
__________________ Wannabee moderator/crew | |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Is het ook terug te draaien wat scandisk doet? ik kan nu namelijk niet meer herkennen welke aflevering nou welke is van Red Dwarf Heb ik dan een update binnen gekregen van XP die dit nu uitvoert? Anders had ie dat toch al eerder eens moeten doen
__________________ Wannabee moderator/crew |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 mei 2003 Locatie: Tilburg
| Ik heb geen oplossing voor je huidige probleem. Maar de volgende keer geen windows stuff gebruiken. Als je norton hebt daarvan scandisk gebruiken, en om te defraggen heb ik een heel fijn proggie lekker snel(als je regelmatig defragt): het heet: "diskeeper"(nee geen spelfout). Als je het niet kan vinden, mail me maar ff zo groot is het niet daar komen we wel uit. En mijn beste idee voor je probleem is dat het aan die fat32, maar oplossing nee sorry m8. Voor de rest suc6
__________________ AMD 1700+@2200mhz,Thermalright slk-900-u , Club3d ATI9700pro, infineon 1024ddr(3200), epox 8rda3+, maxtor sata 120gb, antec 1000amg+view, Vantec nexus fancontrl, nec-1100a, pioneer dvd-rom120, antec 430 true pw) |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| en wat levert: Start/Alle progs/Buro assezwarez/Systeem werkset/Systeem herstel op?? met dat prog kan je je sys een tijd terug zetten. dan met PM 8.0 ff alles converten naat NTFS en klaar ben je. Ohw als je die nog nodig hebt ik heb de cd ervan.......
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Citaat:
![]() Dit systeem bevat geen herstelpunten Stomme Bill Gates, bij alle andere handelingen in windows wordt je tig keer gevraagd of je zeker weet of het verwijdert kan worden ofzo en nu die scandisk, die gooit weg en verandert dingen zonder te vragen Weet u zeker dat u Bill Gates wat wil aandoen?
__________________ Wannabee moderator/crew | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Probleem met WMV bestanden | GBCHEATER | Software Junkies | 4 | 3-11-2006 06:58 |
| Verwijderde bestanden terughalen. | Don Zalmrol | Software Junkies | 2 | 1-06-2006 23:30 |
| Memorystick: Scandisk of Sony ? | Raptor | Hardware Junkies | 1 | 5-06-2005 16:51 |
| msn blokkeerd bestanden | oObreezerOo | Software Junkies | 5 | 9-05-2005 19:55 |
| Batch bestanden | Fleppuhstein | Software Junkies | 3 | 27-11-2003 18:54 |