| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Wâldpiek - Burgum
| Ik speel dit spel al een tijdje, ik update regelmatig via de updater het spel zodat ik altijd up to date ben. Maar wat irritant bij mij aan het spel is dat ik het soms meerdere malen moet opstarten wil het goed lopen. De graphics zijn namelijk vaak in de war, dan is het net alsof een bepaalde laag verdwijnt en dan weer terug komt, vaak gaat het om boompjes, gebouwen, bruggetjes en dat soort dingen. Maar soms is er niets aan de hand en kan ik uren spelen. Hieronder voorbeelden: Hierbij is alles goed Hierbij is het dus fout en het knippert van goed naar fout elke 3 of 4 seconden Mijn hardware: athlon xp 1700+ epox 8rda+ 768mb geforce 4 ti 4200 (detonator 43.45) Ik heb een complete herinstallatie geprobeert De computer op standaard snelheid laten draaien, ook de videokaart Andere spellen hebben er geen last van, soms is het goed P.s. plaatjes zijn onduidelijk, maar moesten klein blijven ivm. forumregels
__________________ Wannabee moderator/crew |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 maart 2003 Locatie: Drachten
| reinstall u2 ?
__________________ SV net (mijn site) |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Masterdam
| Citaat:
![]()
__________________ Hier mijn homepage Join het CaseJunkies Whatpulse Team en help ons naar de top 100 !!! | |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 maart 2003 Locatie: Drachten
| ehm 800x600x16 geeft dat problemen ???
__________________ SV net (mijn site) |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Welk OS draai je ? Kennis van mij had het ook dat alles in de verte verdween en in eens af en toe verscheen, Dat was win2000, na instalatie van SP3 was alles weg.
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Citaat:
niet alleen in de verte, ook in de buurt dan
__________________ Wannabee moderator/crew | |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Nou heb nieuwe detonators geinstalleerd, de 44.65 En heb het overklok programmaatje eraf gegooit, daarna heb ik in de driver settings gekozen voor 'best image quality' Toen ging ik spelen en wat denk je? Alles goed, dus ikke heel erg blij en ga lekker verder spelen. Ik speel 5 minuten en heb een level klaar, de computer laad het volgende level en het geflikker is terug AAAAARRRRRRGGGGGGGG, het was dus even een toevalstreffer dat het goed werkte Ik weet het dus echt niet meer. Ga het spel denk ik maar spelen op me reserve computer
| | |
| | #11 (permalink) |
| Jongens het probleem is gefixt Ben ook tot de ontdekking gekomen wat het was Had het spel verwijdert en opnieuw geinstalleerd en toen deed ie het weer prima Toen deed ik de functie 'check for updates' en de updates kwamen binnen, daarna was het weer helemaal mis De vorige keer dat ik een herinstallatie deed gooide ik er meteen de update overheen, daar ging het dus mis, die updates deugen niet. Dus het topic mag dicht (kan het helaas niet zelf), ik hoop dat ook anderen die van het spel willen genieten en het probleem ook hebben hier wat aan hebben.
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| 2 vragen F.E.A.R en VOODOO 2 in unreal tournament 1999 | Hellion | Software Junkies | 3 | 12-06-2007 21:17 |
| Vreemde temps | Jordje | Cooling & OC Junkies | 5 | 19-05-2007 21:49 |
| Unreal Tournament Logo | koenus | Casemod Junkies | 4 | 24-02-2005 18:14 |
| Unreal Tournament 2004 Demo | Tress | Software Junkies | 96 | 20-02-2004 19:19 |
| Vreemde PHP melding in artikel over verhogen FSB van Epox | Bart_Banaan | CaseJunkies Support en Feedback | 1 | 3-03-2003 16:26 |